پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میبد گفت: اداره آگاهی و اماکن نیروی انتظامی وظیفه برخورد با فعالیت های غیرقانونی تجارت مجازی را بر عهده دارند.

شعار سال: حجت الله خلیلی با اذعان به گسترش تجارت در فضای مجازی و فعالیت جوانان شهروندان به خصوص افراد جوان در این عرصه اظهار داشت: تنها یک دفتر تجارت مجازی در شهرستان میبد مجوز فعالیت دارد و بقیه فعالیتها و تجمع های شبیه به این غیر قانونی است.

خلیلی تصریح کرد: اگر برگزاری جلسه ای در این خصوص قانونی باشد، از جانب وزارتخانه کتباً به این اداره اعلام می گردد و در غیر اینصورت اداره آگاهی و اماکن محترم نیروی انتظامی وظیفه برخورد با خاطیان را بر عهده دارند.

وی تأکید کرد: اینکه افراد حقیقی یا حقوقی که به صورت غیر قانونی به این فعالیتها مشغول هستند باید به این نکته توجه نمایند که بدون پرداخت عوارض و مالیات و فعالیت آنها ظلم مضاعفی در حق کلیه اصناف و کسبه شریف می باشد.

وی افزود: اگر همشهریان از فعالیت این فروشگاهها اطلاعاتی دارند از طریق شماره تماس ۱۲۴ با ما در میان بگذارند و اگر کسانی نیز تمایل به ایجاد این فروشگاهها دارند، طبق مراحل قانونی اقدام نمایند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میبد در پایان با بیان این که نباید از اهداف اولیه این شرکتها که در جهت جلوگیری از خروج ارز از مملکت و فروش اجناس داخلی می باشد چشم پوشی کرد، گفت: باید ببینیم این اهداف تا چه حد محقق شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی میبد خبر، تاریخ 25 دی 95، کد مطلب:: www.meybodkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین