پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
رییس اداره محیط زیست شهرستان میبد اعلام کرد: هرگونه فعالیت معدنی در شعاع 500 متری غار سلغون ندوشن ممنوع شد.

شعارسال : «علی‌اکبر کارگر» در این خصوص تصریح کرد: غار سلغون ندوشن در محدوده یکی از معادن شهرستان واقع شده و متاسفانه معدن مذکور دارای پروانه اکتشافات از سوی شورای عالی معادن و دستگاه های مربوطه است.

وی افزود: این غار در منطقه شکار ممنوع "مرور" قرار دارد که جزء مناطق آزاد است لذا به همین علت نیز برای فعالیت‌های معدنی در این محدوده هیچ استعلامی از سازمان محیط زیست صورت نمی‌گیرد.

کارگر ادامه داد: پس از شناسایی این غار و حساسیتی که نسبت به حفاظت از آن در محیط زیست وجود داشت، مراتب جهت هر گونه اقدام به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اطلاع‌رسانی و مقرر شد که موضوع در کارگروه غارهای استان مورد بررسی قرار گیرد.

رییس محیط زیست میبد در این رابطه خاطرنشان کرد: براساس مصوبه این کارگروه متشکل از استانداری، میراث فرهنگی، محیط زیست، صنعت،معدن و تجارت، سازمان زمین‌شناسی و متولی معدن، مقرر شد که فعالیت معدنی در شعاع 500 متری غار صورت نگیرد و اجرای این مصوبه نیز بر عهده متولی معدن گذاشته شد و نظارت بر حسن اجرای مصوبه نیز باید از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 23 دی 1396، کدخبر: 96102311851 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
واقعا اگر بخاظر حفظ محیط زیست داره جلوش گرفته میشه ین هنوزم میشه امید داشت به ایران در زمینه محیط زیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین