پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به بررسی عملکرد بودجه‌ای شهرداری در نیمه نخست امسال گفت: 60 تا 70 درصد درآمدهای شهرداری از محل دریافت ارزش افزوده است.

شعارسال : محمد‌رضا فخیمی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در بودجه امسال شهرداری ابهر از ابتدای سال تاکنون اجرایی شده است، اظهار داشت: میزان درآمدهای تدوین شده در نیمه نخست امسال نیز تحقق یافته است.

وی به مازاد بودجه نیز اشاره کرد و افزود: با بررسی‌های انجام شده در 6 ماهه نخست امسال میزان هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری ابهر با یکدیگر مطابقت داشته و در برخی موارد با مازاد درآمد پیش‌بینی شده نیز مواجه بودیم.

رئیس شورای شهر ابهر با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از درآمدهای محقق شده شهرداری از محل دریافت ارزش افزوده است، تصریح کرد: بخشی از درآمدهای شهرداری از محل پروژه‌های سرمایه‌گذاری در نیمه دوم سال محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از کدهای درآمدی شهرداری به ویژه در بخش صدور پروانه و عوارض ساخت و ساز عملکرد ضعیفی داشته است، ابراز کرد: متاسفانه پیمانکاران در بخش مسکن و ساخت‌وساز در شهر ابهر فعالیتی ندارند.

فخیمی با بیان اینکه 60 تا 70 درصد درآمدهای شهرداری از محل دریافت ارزش افزوده است، بیان کرد: تاکنون از محل پروژه‌های سرمایه‌گذاری هم‌چون بازار سنتی، کشتارگاه، کارخانه پسماند و مجتمع تجاری و خدماتی هیچ‌گونه درآمدی برای شهرداری حاصل نشده است.

وی به تکمیل احداث بازار سنتی اشاره کرد و یادآور شد: 40 درصد درآمدهای شهرداری ابهر از محل بهره‌برداری این پروژه که در نیمه دوم سال برآورد شده محقق می‌شود.

رئیس شورای شهر ابهر به میزان درآمد پیش‌بینی شده برای شهرداری تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: در بودجه سال 94 شهرداری میزان درآمدها 350 میلیارد ریال برآورد شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری" تسنیم" ، تاریخ انتشار دو شنبه 09 آذر 1394 کد مطلب : 930719 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین