پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
با ابتکار معلم خلخالی در مدرسه عفت خلخال 32 شالگردن برای جبهه مقاومت بافته شد.

شعار سال:حمایت از جبهه مقاومت یک وظیفه برای تمام اقشار جامعه است که هر کس بسته به ظرفیت خود سهمی در حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت دارد.

این بار در یک ابتکار جالب از سوی سرکار خانم شهروز دوستعلی معلم کلاس ششم ابتدایی مدرسه عفت خلخال دانش آموزان، 32 شالگردن برای رزمندگان جبهه مقاومت بافتند.

دوستعلی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری ازناو خلخال گفت: در برنامه درسی هر هفته یک ساعت درس فناوری و دو ساعت درس هنر داریم که به لحاظ اینکه دانش آموزان دختر از همین سنین نیاز به مهارت آموزی و مهارت زندگی دارند آموزش بافتنی را در کلاس ها شروع کردیم و من بخاطر اینکه دانش آموزان کلاسم بتوانند سهمی در حمایت از مدافعان حرم داشته باشند پیشنهاد شد که اولین دستاورد بافتنی خود در کلاس فن آوری را به رزمندگان هدیه کنند.

وی گفت: در مدت کوتاهی بیش از 32 شالگردن با آموزش های مطلوب برای رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه آماده شد که امیدواریم خداوند این هدیه رااز دانش آموزان با این قلب های پروسعتشان قبول کند.

دانش آموزان کلاس ششم مدرسه عفت خلخال نیز بافت شالگردن را کوچکترین هدیه خود برای رزمندگان دانستند و خیلی خوشحال بودند که با بافت این شالگردن ها بتوانند در سوز و سرما به رزمندگان در سرمای کشور سوریه کمک کنند.





با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 27 دی 1395، کدخبر: 1008252: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
وقت دانش آموزان صرف باف شالگردن شده، افتخار هم می کنند. بسم الله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین