پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
احمدرضا سرحدي تأکيد کرد: بانک مسکن و انبوه‌سازان هيچ‌گونه منبع مالي قابل‌توجهي براي ورود به بازار مسکن ندارند و اين طرح بيشتر يک طرح تبليغاتي است .

شعار سال: احمدرضا سرحدي با بيان اينکه مسکن اجتماعي طرحي بود که تنها در حد يک حرف زده شد و هدف آن تحت تأثير قرار دادن افکار عمومي و رسانه‌ها بود و چون دولت برنامه واضح و مشخصي براي اجرايي کردن آن نداشت و در نهايت به دليل شباهتش به طرح مسکن مهر نتوانست آن را عملي کند.
سرحدي در خصوص فروش قسطي مسکن نيز به خبرنگار موج گفت:از آنجايي که انبوه‌سازان و يا کساني که دست اندرکار ساختمان سازي هستند و نتوانستند واحدهاي خود را به فروش برسانند در فشار مالي بدي قرار گرفتند و تنها مي‌توانند خودشان به بازار وارد شده و با کاهش قيمت و يا تحت شرايط خاص مي توانند واحدهاي خود را به فروش رسانده و از اين فشار مالي رهايي يابند.
اين کارشناس مسکن ادامه داد: ورود وزارت راه و شهرسازي و بانک مسکن به طرح مسکن قسطي درنهايت مانندعاقبتي مانند تسهيلات بانکي براي کمک به خريداران مسکن خواهد داشت و نمي تواند شرايط بهتري داشته باشد.
سرحدي تصريح کرد: دولت در شرايطي نيست که بتواند نقدينگي فراواني را به جامعه تزريق کند تا افراد بتوانند با استفاده از اين نقدينگي خانه‌دار شوند بنابراين من چيز جديدي در اين طرح نمي‌بينم زيرا انبوه‌سازان نيز که به‌عنوان يکي از تأمين‌کنندگان مالي در اين طرح معرفي‌شده‌اند بنيه مالي چنداني ندارد تا با استفاده از آن وام بدهد و تنها همان‌طور که پيش‌تر هم گفتم مي‌تواند واحدهايي را که ساخته است را با شرايط بفروشد.
احمدرضا سرحدي تأکيد کرد: بانک مسکن و انبوه‌سازان نيز هيچ‌گونه منبع مالي قابل‌توجهي براي ورود به بازار مسکن ندارند و اين طرح بيشتر يک طرح تبليغاتي است و تنها براي ايجاد تحرک هرچند کوچک در بازار مسکن مطرح‌شده است

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج,تاریخ انتشار 9 آذر 1394,کد مطلب: 1985911 ,

www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین