پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حل چالش‌های فرهنگی کشور نیازمند یک عزم ملی است و سپاه می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد.
شعارسال: محمد ناظری صبح امروز در نشست فرهنگی فرهنگ یاران سپاه سلمان اظهار کرد: بحث نفوذ فرهنگی دشمن بسیار مهم و حساس است که باید راه‌های مقابله با آن را بررسی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: تهی کردن جوامع از ارزش‌های دینی و ترویج فرهنگ پذیرش سلطه از برنامه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف است.

این مسؤول ادامه داد: خلأ فرهنگی می‌تواند به فساد در یک جامعه منتج شود و دشمن بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده است.

وی گفت: هر کشوری که به دنبال توسعه و پیشرفت و سلامت همه‌جانبه اجتماعی باشد و بخواهد با تهدیدات دشمن مقابله کند باید به فرهنگ توجه داشته باشد.

ناظری بیان کرد: یکی از وظایف سپاه دفاع فرهنگی و سیاسی از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.

وی گفت: حل چالش‌های فرهنگی کشور نیازمند یک عزم ملی است و سپاه می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد و می‌تواند جمعیت میلیونی بسیج و سپاه را در راستای حفظ دستاوردها و ارزش‌های فرهنگی به حرکت وا‌دارد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ دیربازده و طولانی‌مدت است، رسالت بسیار سنگینی است که در این زمینه باید فرهنگ یاران در بین اقشار مختلف جامعه نقش ایفا کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: راه‌های مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن اول باور کردن نفوذ است.

این مسؤول ادامه داد: بیمه کردن جامعه و جوانان از نوع اعتقادی و اخلاقی بهترین راهکار در مقابل نفوذ فرهنگی است.

وی افزود: تبیین عملی ارزش‌ها و ضدارزش‌ها اگر برای جامعه انجام شود قطعاً امکان خطا توسط جوانان کمتر خواهد بود، چراکه بعضاً به دلیل عدم آگاهی دچار خطا می‌شوند.

ناظری ادامه داد: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب نیز با تقویت تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی در مقابله با نفوذ فرهنگی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه باید اصل ما می‌توانیم و خودباوری را در میان جوانان خود نهادینه کنیم، گفت: مجهز شدن به ابزارهای فرهنگی در مقابل ابزارهای دشمن از دیگر الزامات مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 دی 1395، کدخبر: 13951029000300، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین