پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
دبیر اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های اتاق بازرگانی و مسئولان استان اردبیل 15 کشور هدف صادراتی استان شناسایی شد.

شعارسال: حسین وثوقی ایرانی اظهار داشت: با اعزام تیم‌های اداری و بازرگانی استان اردبیل 15 کشور هدف صادراتی استان اردبیل شناسایی شده و در این راستا درصدد هستیم با توجه به نیاز بازارهای هدف کشورهای مختلف محصولات خود را تولید و روانه بازارهای هدف بکنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از فرصت به دست آمده برای صادرات و محصولات استان اردبیل به کشورهای مختلف استفاده کنیم، افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش کشاورزی، بازرگانی و خدمات دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه صادرات استفاده کنیم.

دبیر اتاق بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: کشورهای اروپایی از جمله روسیه می‌تواند مقصدی بسیار مهم صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی استان اردبیل باشد که در این راستا رایزنی‌های اولیه بین مقامات ارشد کشوری و استانی انجام شده که امیدواریم هرچه زودتر شاهد همکاری همه جانبه استان اردبیل در زمینه تجارت و صادرات با کشور روسیه باشیم.

وثوقی ایرانی گفت: با توسعه صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای همجوار و اروپایی می‌توانیم علاوه بر درآمد‌زایی برای منطقه، تحول عظیمی نیز درحوزه اشتغال و اقتصاد ایجاد کنیم که باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های منسجم و کاربردی توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

وی تصریح کرد: استان اردبیل در بخش گردشگری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار عظیمی دارد به طوری که سالانه 9 میلیون مسافر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی استان اردبیل بازدید می‌کنند که باید برای این امر برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تا بتوانیم از این طریق اقتصاد استان را رونق ببخشیم.

دبیر اتاق بازرگانی استان اردبیل اظهار کرد: یکی از راهکارهای مناسب در زمینه رونق صادرات محصولات داخلی، شناسایی بازار هدف و تسلط به بازاریابی در این زمینه است که باید با برنامه‌ریزی منظم در این راستا فعالانه حرکت کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 13 آذر 1394، کدمطلب: 933431، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین