پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به آغاز به کار این فدراسیون برای رایزنی با گزینه های خارجی جهت هدایت تیم ملی گفت: البته بدون هیچ عجله ای این کار را دنبال می کنیم.

شعار سال: محمود مشحون با بیان اینکه فدراسیون بسکتبال به دنبال این است تا گزینه ای بهتر و در سطحی بالاتر از «درک باورمن» برای تیم ملی جذب کند، اظهارداشت: برای این منظور رایزنی های مان را با چند کشور آغاز کرده ایم تا بتوانیم بر اساس رزومه ای که از گزینه های مربیگری این کشورها دریافت می کنیم، به یک جمع بندی در رابطه با سرمربی تیم ملی برسیم.

وی تصریح کرد: لتونی، یونان، فرانسه و اسلوونی کشورهایی هستند که طی روزهای گذشته از آنها تقاضای دریافت رزومه مربیان شان را کرده ایم. هنوز البته پاسخی نگرفته ایم اما پیگیر هستیم ضمن اینکه از مربیان داخلی همچون مهران شاهین طبع و مهران حاتمی هم در این زمینه کمک خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که «فکر می کنید تا چه زمان بتوانید در رابطه با تعیین تکلیف کادر فنی تیم ملی بسکتبال و انتخاب سرمربی خارجی برای راس آن به نتیجه قطعی و نهایی برسید؟»، گفت: رایزنی های مان را آغاز کردیم اما برای نتیجه گیری اصلا عجله نداریم. مهمترین برنامه تیم ملی بسکتبال رقابت های غرب آسیا بود که خوشبخانه این تیم در بهترین شرایط ممکن راهی محل برگزاری مسابقات شد. ملی پوشان از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند و خوشبخانه در نخستین دیدار هم خیلی خوب و موفق ظاهر شدند و توانستند فلسطین را شکست دهند.

وی در این رابطه ادامه داد: برای مان مهم حضور در این رقابت ها بود تا بتوانیم به این واسطه سهمیه و مجوز لازم برای شرکت در مراحل بالاتر مسابقات را کسب کنیم که این مهم هم میسر شد. با توجه به شرایط سختی که به واسطه فسخ یک طرفه قرارداد باورمن برای مان ایجاد شد، اینکه در غرب آسیا چه رتبه ای بگیریم و اول، دوم یا سوم شویم خیلی برای مان مهم نیست. مهم حضورمان بود که در بهترین شکل هم انجام شد.

مشحون تاکید کرد: جنگ اصلی از این به بعد است و باید برای حضور مقتدرانه در آن آماده شویم. از حالا که تیم ملی با هدایت مهران حاتمی درگیر رقابت های غرب آسیا است، برای جذب سرمربی خارجی اقدام کرده ایم تا به موقع بتوانیم گزینه موردنظر را در اختیار بگیریم و با هدایت وی، تیم ملی را برای رویدادهای آتی آماده کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 12 بهمن 1395، کد مطلب: 3891502:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین