پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۶۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کارمندان بازنشسته فدراسیون بسکتبال که طبق قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی تعدیل شدند طی نامه‌ای به رییس فدراسیون اعلام کردند که حاضرند بدون دریافت حقوق و مزایا فعالیتشان را در فدراسیون ادامه بدهند.

شعارسال: با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی محمود مشحون طبق گفته خودش علی رغم میل باطنی ۱۶ کارمند خود را تعدیل کرد اما این کارمندان طی نامه‌ای به او ضمن تشکر از تلاش‌هایش برای اعتلای بسکتبال اعلام کرده‌اند که حاضرند بدون دریافت حقوق و مزایا همکاری‌شان با فدراسیون را ادامه بدهند.

متن نامه منتشر شده این کارمندان که به امضای ملک خانی،‌ هاشمی، قائم‌خواه، پورشرفی، مقدس‌زاده، انبه، قانع، غفوری، ارژنگ، کاغذچی،‌بهادوست، خمجانی،‌طاهری و پورنوری رسیده به شرح زیر است:

جناب آقای محمود مشحون

ریاست محترم فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

با عرض سلام و احترام

به استحضار می رساند: بر خانواده‌ ورزش دانشگاهی بسکتبال پوشیده نیست که از زمان تصدی حضرتعالی علی‌رغم تمامی کمبودها و عدم امکانات ، با مدیریت و پشتکار شما ورزش بسکتبال به حد اعلای خود رسیده و قهرمانی‌های پیاپی قاره‌ای و منطقه‌ای و راهیابی به مسابقات جهانی و المپیک از آن جمله است که پشتوانه سازی تیم‌های ملی نیز مزید بر علت است. نحوه اداره و برخورد مناسب حضرتعالی، همکاران را بر آن داشته تا با تمام وجود افتخار همکاری با شما را داشته باشند.

اینجانبان اطلاع کامل داریم که پس از تصویب و ابلاغ و اجرای قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته، بیش از یک سال و اندی است که جنابعالی به هر طریق ممکن و به منظور دسترسی به راهکاری قانونی جهت رفع ما تلاش لازم مبذول داشته اید. متاسفانه با ابلاغ بازرسی کل کشور ناگزیر به صدور ابلاغاتی به منظور اجرای قانون شده‌اید. جایگاه و علاقه و فاداری به شما و نحوه کار اینجانبان که همگی از مدیران، مربیان، داوران و بازیکنان بازنشسته می باشیم، جای خوشوقتی است که تحت نظر شما انجام وظیفه نموده‌ایم. به منظور همیاری و اثبات وفاداری خود در این برهه با کمال میل و رضا و آزادی اعلام می‌نماییم تا زمانی که شما ریاست فدراسیون را بر عهده دارید بدون دریافت حقوق و مزایا در صورت موافقت شما حاضر به ادامه‌ کار بوده و می باشیم و در صورت لزوم با اعلام مراتب فوق به هر مرجع و مقامی که لازم باشد، هستیم. امید است این عمل بتواند قسمت کوچکی از انبوه مشکلات ناشی از عدم امکانات و کمبودها را در اجرای قانون رفع و رجوع نماید. سلامت و موفقیت بیشتر شما را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

براساس قانون فدراسیون بسکتبال می‌تواند از این افراد به صورت افتخاری استفاده کند. پیش از این اتفاقی مشابه هم در فدراسیون فوتبال افتاد و تعدادی از بازنشسته‌های این فدراسیون برای حضور رایگان در این نهاد ابراز تمایل کردند.

سایت شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت برنامه نود، تاریخ انتشار 31 خرداد 96، کدخبر: 401448، www.90tv.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
یعنی اینقدر تعصب حرفه ای دارند یا اینکه خبریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
خود مشحون هم به اندازه چندتا مدیر مسن کار کرده و سن داره؟چرا بازنشسته نمی شه و کنار نمی ره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
گربه راه رضای خدا موش نمی گیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین