پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
مدیر برنامه‌های ایران درودی - هنرمند پیشکسوت نقاش - توضیح‌هایی را درباره به تعویق افتادن آغاز ساخت موزه «ایران درودی» ارائه کرد.

شعار سال: تکتم نعیمی اظهار کرد: کار کردن با شهرداری و طی شدن مراحل قرارداد با شهرداری برای ساختمان موزه زمان بیشتری نیاز دارد. از طرف دیگر، صدور مجوز ساخت موزه نیز زمان‌بر است.

او ادامه داد: یکی از دلایل دیگر این شرایط، ایجاد تغییر در نقشه ساختمان است. ما یک طبقه را به نقشه اضافه کردیم و همین تغییر باعث شد، کار کردن روی طرح نهایی زمان بیشتری نیاز داشته باشد. همچنین دکتر درویش که طراحی نقشه ساختمان موزه برعهده او است، بین ایران و کشورهای دیگر در رفت‌وآمد است.

نعیمی همچنین گفت: این دلایل باعث شده، روند ساخت موزه ایران درودی در آن تاریخی که انتظار می‌رفت، پیش نرود. با توجه به این موارد نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را به‌عنوان آغاز ساخت موزه اعلام کنیم.

ایران درودی در گفت‌وگویی که مهرماه ۱۳۹۵ داشت، اعلام کرد که کار ساخت موزه‌اش تا دوماه آینده (آذرماه ۹۵) آغاز می‌شود که این کار هنوز عملی نشده است.

شهریورماه امسال کلنگ موزه «ایران درودی» پس از سال‌ها انتظار به زمین زده شد. زمین این موزه متعلق به شهرداری است و پرداخت هزینه ساخت ساختمان موزه را خود درودی برعهده دارد.

ایران درودی سال ۱۳۱۵ از پدری خراسانی و مادری قفقازی در مشهد متولد شد. وقتی کودک بود، همراه خانواده‌اش برای زندگی به اروپا سفر کرد، اما با شروع جنگ جهانی دوم دوباره به ایران بازگشت و در تهران ساکن شد.

علاقه درودی به هنر نقاشی از همان دوران کودکی شکل گرفت و او در کنار تحصیل در مدرسه، به کلاس‌های آزاد طراحی و نقاشی می‌رفت و سال‌ها بعد از رشته تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های تلویزیون در نیویورک فارغ‌التحصیل شد.

آثار او در ۲۰۰ نمایشگاه گروهی در کشورهای ایران، فرانسه، سوییس، ژاپن، بلژیک، آمریکا، استرالیا، کانادا، آلمان و امارات در معرض دید عموم قرار گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 17 بهمن 95، کد مطلب: 95111711211: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین