پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی چهارمحال وبختیاری از پیگیری جدی پرونده حادثه آتش سوزی زندان شهرکرد در محاکم قضایی خبر داد و گفت: در انتظار صدور رای نهایی هستیم.
شعارسال: عصر دوشنبه 13 مردادماه سال 93 آتش سوزی عمدی در زندان شهرکرد رخ داد که در این حادثه 11 نفر در زندان و 2 نفر دیگر از زندانیان در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

عبدالرحمن توفیقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون ارائه آمار متخلفان این حادثه افزود: بررسی و رسیدگی به پرونده آتش سوزی مراحل پایانی خود را می گذراند و آخرین جلسه های مربوط به پرونده نیز برگزار و در محاکم قضایی منتظر صدور رای نهایی هستیم.

وی گفت: در بررسی های به عمل آمده از سوی بازپرس و قاضی پرونده هیچ یک از کارکنان زندان مجرم شناخته نشده اند که آنان به دادگاه احضار شوند.

توفیقیان در ادامه با اشاره به کمبود فضای مسقف برای نگهداری زندانیان در شهرکرد و لردگان افزود: هم اینک در زندان های استان تناسب و تعادل میان فضای فیزیکی نگهداری زندانیان و تعداد زندانیان وجود ندارد.

وی گفت: فضای مسقف در اختیار زندان ها برای نگهداری زندانیان کمتر از 4 مترمربع است و تراکم جمعیت در زندان شهرکرد بخصوص در اردوگاه 4 برابر ظرفیت موجود زندان است.

به گفته وی، حدود 40 درصد از زندانیان شهرکرد، بروجن و لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به جرم موادمخدر در زندان بسر می برند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 82421549 (5825853) ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
نتیجه که چی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین