پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، فرماندار شهرستان کهگیلویه و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی چند طرح در منطقه دیشموک از جمله معدن نیترات کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
شعارسال: شامگاه پنج‌شنبه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، فرماندار شهرستان کهگیلویه و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی چند طرح در منطقه دیشموک کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

بهسازی، آسفالت جاده ده‌احمد، دلی و گودبن از طرف بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان توسط مسؤولان کلنگ‌زنی شد.

بهره‌برداری از این پروژه جهت ارتباط 10 روستای منطقه دیشموک از خواهد بود.

* افتتاح برق روستای سربس

هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان کهگیلویه طی بازدیدی که از جاده سرگچ داشت ضمن پیگیری این جاده در آینده نه چندان دور به مردم این منطقه جهت تسریع در هموار کردن جاده دیشموک به سرگچ به ساکنین قول مساعد داد.

وی در افتتاح برق‌رسانی روستای سربس در 10 کیلومتری شهر دیشموک گفت: مسؤولان باید برای مردم این روستا مسکن مناسب در جای مناسب می‌ساختند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه در جمع مردم این منطقه گفت: برق‌رسانی این منطقه توسط اداره برق شهرستان کهگیلویه با اعتبار 55 میلیون‌ تومانی بوده است.

* کلنگ‌زنی جاده ده‌احمد، دلی و گودبن

وی در روستای لیراب از توابع شهر دیشموک با کلنگ‌زنی معدن نیترات لیراب گفت: قولی که به مردم منطقه دیشموک در خصوص اجرای عملیات معدن نیترات دادیم تحقق پیدا کرده است.

هاشمی‌پور گفت: با عملیاتی شدن این پروژه در روستای لیراب در شروع اولیه 50 نفر نیروی انسانی مشغول به کار می‌شوند که از خردادماه با به کارگیری 500 نفر نیرو رسما کار این معدن شروع می‌شود.

وی گفت: این معدن نیاز به اعتبار 250 میلیارد ریال دارد که با شروع این کار 30 هزار تن سالانه تولید نیترات عیار صنعتی و 200 تن نیترات عیار داروئی و غذایی و 150 هزار تن آهک هیدراته صادر می‌کند.

* معدن نیترات لیراب

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فقط چهار معدن نیترات در دنیا وجود دارد گفت: یکی در شیلی و دیگری در چین و در آمریکا و خوشبختانه این معدن نیترات در لیراب دیشموک باعث خوشحالی مردم این منطقه است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000009، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین