پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال 336 پروژه اقتصادی و عمرانی در این استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
شعارسال: سید موسی خادمی ظهر امروز امروز در جمع راهپیمایان یاسوجی از حضور پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: مردم این استان بار دیگر با حضور پرشور خود در این عرصه مهم انزجار خود از آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران را اعلام کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور باشکوه مردم برگ زرین دیگری را به تاریخ این استان اضافه کرد، خطاب به راهپیمایان 22 بهمن میدان امام حسین(ع) شهر یاسوج گفت: این حضور باشکوه شما به معنای پایبندی به انقلاب و اصول انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم بیانگر عدم پذیرش سلطه دشمنان انقلاب و نظام است، گفت: حضور باشکوه مردم وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر کرده است و همه ما موظف هستیم با کار و تلاش بیشتر قدردان ایستادگی و حضور شما در همه عرصه‌های انقلاب و نظام باشیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمتگزاران مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را برای ایجاد خدمت و افزایش رفاه مردم انجام می‌دهند به طوری که ما در همین دهه فجر 336 پروژه اقتصادی و عمرانی را کلنگ‌زنی و یا افتتاح کردیم.

خادمی اعتبارات هزینه شده برای اجرای این تعداد پروژه در استان را 457 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی واحدهای عمرانی و اقتصادی زمینه خوبی را برای اشتغال جوانان این استان فراهم می‌کند.

وی گفت: به علت اینکه اهتمام دولت برای اتمام پروژه‌‌های نیمه تمام است؛‌ بیشتر تلاش خود را برای اتمام این پروژه‌ها گذاشته‌ایم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000476، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین