پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از واریز 61 میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی به خزانه معین استان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر داد.
شعارسال: ابراهیم کشاورز در نشست هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مثال‌زدنی است و انتظار می‌رود که با رصد مسائل و مشکلات و همفکری و خرد جمعی، کاستی‌ها و نواقص کارها را برطرف کنند و با تدبیر و آینده‌نگری اصلاحات لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادی استان انجام دهیم.

وی افزود: اقدامات و فعالیت‌های خوبی در حوزه اقتصادی استان انجام گرفته و دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان حضور و مشارکت موثری در انجام فعالیت‌ها داشته‌اند و اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی که به بدنه اقتصاد استان تزریق شده نتایج بسیار خوبی را رقم زده است.

این مسؤول بیان داشت: در دهه فجر امسال پروژه‌های زیادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی هدفمند در فجر آینده خدمات و کارنامه بهتری را شاهد باشیم.

کشاورز با اشاره به اقدامات مهم و تاثیرگذار وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه در دولت تدبیر و امید افزود: مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد در راستای اطلاع‌رسانی اهم کارها و فعالیت‌های اقتصادی صورت گرفته کمپین اطلاع‌رسانی را با عنوان «صد روز، صد اقدام» در دستور کار قرار داده است که از دوم بهمن‌ماه به مدت 100 روز به اجرا گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های اقتصادی در استان انتظار می‌رود که با هماهنگی لازم نسبت به اطلاع‌رسانی این اقدامات و فعالیت‌ها در استان از طریق تبلیغات محیطی، نشریات مکتوب، فضای مجازی، دستگاه‌های خودپرداز و دیگر وسایل ارتباطی اقدام کنند و با توجه به حجم وسیع فعالیت‌های کمپین و نظر به اینکه توفیق این پروژه وابسته به سرعت و دقت عمل بالای ارکان وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه بوده ضروری است بسترسازی لازم برای تبادل و انتشار آسان اطلاعات کمپین طی 100 روز اجرای آن فراهم شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار اسناد خزانه اسلامی در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران در استان اضافه کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته فی‌مابین فرابورس ایران و خزانه‌داری کل کشور در تاریخ مقرر 61 میلیارد تومان به خزانه معین استان واریز شد تا به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شود و براساس آن پیمانکارانی که حساب شبای خود را اعلام کرده‌اند، مطالبات خود را از دستگاه‌های اجرایی دریافت کنند.

وی بیان داشت: واریز این وجه فرصت خوبی برای سیستم اقتصادی استان و به ویژه بانک‌هاست چرا که با افزایش نقدینگی و گردش پولی شاهد تسریع در روند انجام فعالیت‌های اقتصادی خواهیم بود.

کشاورز در ادامه با اشاره به وضعیت درآمدی استان گفت: با تلاش و پیگیری دستگاه‌های متولی وصول درآمد تاکنون نسبت به سهم 10 ماهه، 104 درصد و نسبت به درآمد کل 87 درصد درآمدهای مصوب استان وصول شده و تا پایان سال‌جاری مابقی درآمد مصوب نیز وصول خواهد شد تا استان از عواید آن منتفع شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 13951124000951، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین