پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
در طی سالهای اخیر خصوصا یک سال اخیر نماینده گچساران و باشت، تمام مسئولان عالی رتبه کشوری از علی لاریجانی رئیس مجلس گرفته تا بیژن زنگنه وزیر نفت و بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و… که به شهرستان گچساران سفر نموده اند را شخصا به محله های فرسوده شهر می برد.

شعار سال: در طی سالهای اخیر خصوصا یک سال اخیر نماینده گچساران و باشت، تمام مسئولان عالی رتبه کشوری از علی لاریجانی رئیس مجلس گرفته تا بیژن زنگنه وزیر نفت و بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و که به شهرستان گچساران سفر نموده اند را شخصا به محله های فرسوده شهر از جمله محله سادات,کیامرثی و رادک برده و از این مکان ها بازدید به عمل آورده است.

اما شاید جالب باشد که چرا غلامرضا تاجگردون دست به این اقدام می زند؟یا شاید برخی ها بگویند در گچساران نماهای زیباتری برای دیدن نیز پیدا می شود.

اما در پاسخ به این سوال باید گفت:نماینده گچساران و باشت مسئولان عالی رتبه نظام و کشور را می برد تا اوج محرومیت و مظلومیت مردمان و شهری را نشان دهد که نقش بزرگی در تولید ثروت ملی داشته اما خود بی نصب مانده اند.

وی میهمانان کشوری خود را می برد تا به چشم ببینند مردمی را که در بمب های ساعتی زندگی می کنند که هر لحظه ممکن است بر سرشان ویران شود.

مردم گچساران یادشان نرفته است که در سالهای گذشته مسئولان وقت، زمانی که (هرچند سال به ندرت) یک مسئول عالی رتبه یا رئیس جمهوری در قالب سفر استانی گذرش به گچساران می خورد را به جای اینکه وی را ببرند و محله های فقیر نشین گچساران را نشان وی دهند به مناطق زیبای شرکت نفت می بردند که اوج فقر و محرومیت این شهر را نبینند و بدون شک اگر رئیس جمهور نیز امروز گذرش به گچساران بخورد به بافت فرسوده برده خواهد شد.

کارگران گچسارانی یادشان نرفته است که تا همین چند سال پیش نمی توانستند به راحتی با رئیس واحد مربوطه خود دیدار و پیگیر مطالباتشان باشند اما امروز باکمک نماینده شهر خود، روبروی وزیر نفت می نشینند و به بیان خواسته ها و مشکلاتشان می پردازند.

آن محله ساداتی که بیش از چند دهه است در خانه فرسوده خود در حال گذران زندگی است هیچ گاه فکرش را نمی کرد که به راحتی بتوانند خانه هایشان را با بهترین تسهیلات نوسازی کنند و باید پرسید چرا در زمان دولت قبل که شعار حمایت از مستضعفان و کارگران را می دادند خبری از این دست آوردها نبود؟

در پایان باید گفت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در پیش است و مردم باید بدانند دیگر وقت آن نیست یک اشتباه دیگر رقم بخورد و مسیر عقلانیت که امروز بر قوه مجریه کشور حاکم شده است را از مسیر خارج و کسانی را برگزینند که مسببان اصلی بسیاری از مشکلات هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زاگرس، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 49290: www. fanooszagros. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین