پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
یکی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد که مدتی هست حاشیه ساز شده در روزهای گذشته شعار نویسی بر علیه وی بیشتر شده و ادامه دارد.

شعارسال: از مدت ها قبل تا کنون فضای رسانه ای در کهگیلویه و بویراحمد دست خوش برخی تغییرات و دو قطبی های رسانه ای سیاسی بود. جدایی گچساران از کهگیلویه و بویراحمد و تقسیم سازی استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به دو بخش سردسیری و گرمسیری از جمله مهمترین تحولاتی بود که در فضای قومی و قبیله ای کهگیلویه و بویراحمد در حال رقم خوردن است.

تاجگردون که هم اکنون ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را عهده دار است و می بایست با قوت هر چه بیشتر سعی در رفع گره های کور محرومیت در استان داشته باشد، متاسفانه تا کنون نتوانسته نقش مهمی را در این موضوع ایفا کند.

انتصاب مدیران توسط نمایندگان مجلس و تقسیم بندی مدیران معضل خیلی نگران کننده ایست که هم اکنون در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است. نمایندگان استان به جای قانون گذاری، در حال ایفای نقش انتصاب مدیران هستند.

در جدید ترین این حاشیه سازی ها که باعث شده است نگاه بد مردمی نسبت به خدمت رسانی دولت به مردم شکل بگیرد، یکی از  خبرنگاران این خبرگزاری با ارسال تصاویری از شعار نویسی های دنباله دار بر علیه یکی از مدیران کل منتصب به جریان تاجگردون خبر داد که در تصاویر ارسالی از سوی این شهروند خبرنگار بر روی دیوار قبرستان و سرویس بهداشتی شهر یاسوج با رنگ فشاری جملاتی با عنوان ....... حیا کن ...... نماینده مردم در مجلس را رها کن، مدیر کل استعفا استعفا .

این مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی که طی مدت اخیر در در روزهای گذشته در یکی از جلسات حاشیه ساز شد پس از آن دیوار نویسی بر علیه وی شروع شد .

نگرانی مردمی در خصوص این اتفاقات باعث شده است که مردم نسبت به اقدامات نمایندگان مجلس و مدیران مرتبط با آنها اعلام انزجار کنند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد در طی ماه های اخیر با با اعلام اعتراض نسبت به حوزه عملکردی تاجگردون و یک مدیر پرحاشیه اش تا کنون نتوانسته اند موفقیت چندانی کسب نمایند.

هر ساله جاده های کهگیلویه و بویراحمد بدلیل ضعف کاری برخی از مدیران(عدم نصب علائم راهنمایی و رانندگی) مرتبط کشته های زیادی می گیرد که انتصاب برخی مدیران به شکل سیاسی در این حوزه باعث شده است که این روند سالانه به شکل فزونی در حال افزایش باشد.

هرچند این شیوه دیوارنویسی مذموم است اما نکته مهمی را برای حل یک معضل بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد می رساند که هر چه سریعتر مسئولین کشوری باید به ان ورود کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 19شهریور1396، کدخبر: 1189601: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین