پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
نهم اردیبهشت میدان تجمعات شهر یاسوج با حضور سه نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد که در حاشیه این مراسم خبرنگار چهارفصل که مشغول مصاحبه با نماینده بویراحمد بود با برخود تند تاجگردون نماینده گچساران رو به رو شد.

شعار سال: نهم اردیبهشت میدان تجمعات شهر یاسوج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و سه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد که در حاشیه این مراسم که خبرنگار  در حال مصاحبه با زارعی نماینده بویراحمد بود با برخورد تند نماینده گچساران مواجه و باعث قطع مصاحبه شد.

تاجگردون به قول خودش که رتبه چهارم در بین نماینده های مجلس شورای اسلامی با رسانه های کشوری را به خود داده است این برخورد وی بسیار زشت، ناپسند و در شان یک نماینده نبوده است.

البته این رتبه چهار آقای نماینده شبیه آمارهای بیکاری و ایجاد شغل است که مرکز آمار یه جور آمار می دهد و بانک مرکزی نیز جور دیگری آمار می دهد.

آقای تاجگردون علاوه بر اینکه نماینده مردم دو شهرستان گچساران و باشت است و حال رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را برعهده دارد انتظار می رود ارتباط و نحوه برخورد خود با رسانه ها را رعایت کند تا دیگر شاهد همچنین اتفاق های زشتی نباشیم.

البته این برخورد آقای تاجگردون اینجا ختم نمی شود و در ادوار گذشته و به خصوص در سال 95 نیز وی برخورد های دیگری نیز با رسانه ها داشته است

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری چهارفصل، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 131882 : www. chaharfasl. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین