پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
حاج خدادوست در گفتگو با صالح الماسی گفت :ما تا آخرین لحظه نمی گذاریم که طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان اجرا شود چون اینها به دنبال این هستند که این خیابان را یکی اینکه بن بست کنند ...

شعارسال: حاج خدادوست در گفتگو با صالح الماسی گفت :ما تا آخرین لحظه نمی گذاریم که طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان اجرا شود چون اینها به دنبال این هستند که این خیابان را یکی اینکه بن بست کنند . دوما انقلاب از این خیابان در شهرستان گچساران برپا شد . و خون های انقلاب در این خیابان ریخته شد . این ها با این کار میخواهند خون شهدا را پایمال کنند . با این موضوعات این کار را میخواهند پیش ببرند . وی در ادامه بیان کرد که این نماینده گچساران جناب آقای تاجگردون نماینده زورگویی است چرا که من بارها نامه برای این آقا و روسای ادارات در شورای تامین فرستادم . اگر شما به دنبال زیباسازی شهرستان هستید با مشارکت خود و اهالی شهرستان بلوار ولی عصر از فلکه فرودگاه تا فلکه نرگسی را زیباسازی کنید . تا از سراسر دنیا برای گردش به این شهر بیایند .

خدادوست گفت اگر نماینده گچساران نیاز به پول دارد شخصا جلوی در همه مغازه دارها میروم و برای این آقا پول جمع میکنم با اجرا کردن این طرح ۵۰۰۰۰ نفر بیکار میشوند .

یکی از کسبه ها به نام آقای هاشمی در ادامه گفت : این طرح طرح خوبی است ولی سه اشکال دارد ۱- یک فرصت یک ساله به کل بازاری ها بدهند تا ترمیم و تعمیر مفازه هاشان را انجام بدهند . ۲ این شهر سه تا پارکینگ میخواهد یکی طرف پمپ بنزین یکی بازار میوه فروش ها و یکی دیگر در چهارراه فرمانداری قدیم باید خیابان کیامرثی و مهر خریداری بشود و تخریب شود تا خیابان بزرگتر بشود . در این شرایط میتوان گفت طرح خوبی میباشد .تنها کسی که از سوی ادارات شهرستان جوابگوی اعتصابات خیابان بلادیان بود جناب آقای زینال زاده بود .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت کرونا، تاریخ انتشار: 3آبان1395، کدخبر: 28722: www.koronanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
این بنده خدا آدم خوبی است ولی برخی موارد خیلی تند می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین