پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران با بیان اینکه امسال فروش سینما بیش از 160میلیارد تومان بوده است، ‏ابراز امیدواری کرد، اکران فیلم‏های سینمایی در سال آینده نسبت به امسال چیزی کمتر نداشته باشد.
شعار سال: مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران با بیان اینکه امسال فروش سینما بیش از 160میلیارد تومان بوده است، ‏ابراز امیدواری کرد، اکران فیلم‏های سینمایی در سال آینده نسبت به امسال چیزی کمتر نداشته باشد. علی سرتیپی در گفت‏وگویی با «ایسنا» درباره پیش‏بینی خود از وضعیت اکران فیلم‏های سینمایی در سال آینده با توجه به آثاری که در جشنواره فجر رونمایی شدند و اینکه بسیاری از آنها موضوعاتی تلخ داشتند، بیان کرد:‏ در مجموع احساس می‏کنم فیلم‏های امسال جشنواره نسبت به سال گذشته ضعیف‏تر بودند، اما با توجه به فیلم‏های خارج از جشنواره مثل «نهنگ عنبر ۲» که به چرخه اکران اضافه می‏شوند، می‏توان امیدوار بود که کاهشی در میزان مخاطبان و فروش فیلم‏های سال‏های آینده نداشته باشیم. او اضافه کرد: البته یک نکته مهم این است که ذائقه مردم کمی تغییر کرده است و آنها فیلم‏های تلخ را هم تماشا می‏کنند که در چندوقت اخیر هم استقبال آنها را از این نوع فیلم‏ها دیده‏ایم، ضمن اینکه افزایش تعداد سالن‏های سینمایی از سال آینده به روند اکران فیلم‏ها کمک خواهد کرد. سرتیپی با ابراز امیدواری از اینکه میزان فروش فیلم‏های سینمایی در سال ۹۶ از مجموع ۱۶۵ میلیارد تومان امسال کمتر نشود، درباره فیلم‏هایی که از طریق فیلمیران برای اکران نوروزی معرفی می‏شوند، گفت: با چند فیلم قرارداد بسته‏ایم و درخواست آنها را برای اکران در نوروز ارائه می‏کنیم اما هنوز هیچ کدام از آنها قطعی نشده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 25 بهمن 1395، کد مطلب:1090872: donya-e-eqtesad.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین