پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو گفت: از ۵۰۰ میلیون دلار اعتباری که از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به روستاها تخصیص یافته تاکنون ۳۷۰ مجتمع آب روستایی تکمیل و ۳۰۰۰روستا از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

شعار سال: رضا انجم شعاع با اختصاص 500 میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به پروژ‌های آب‌رسانی روستایی در سال جاری، تاکنون 900 مجتمع آب‌رسانی روستایی ساخته شده یا در حال احداث هستند، اما باید اذعان کرد که تامین آب روستاهای کشور در طول برنامه ششم توسعه کشور به سالیانه 500 میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی نیاز دارد.
وی افزود: ساخت مجتمع‌های آب‌رسانی روستایی از مهم‌ترین طرح‌های آب و فاضلاب است که خوشبختانه از سال گذشته و با حمایت جدی مقام معظم رهبری و سپس نمایندگان مجلس شورای اسلامی 500 میلیون دلار به این موضوع اختصاص یافت و تاکنون اقدامات خوبی برای این بخش صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: تأمین آب آشامیدنی باکیفیت برای ساکنان روستاها که قطب تولید و اشتغال مولد هستند، یکی از اولویت‌های وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی است، به عنوان مثال در استان گلستان، با ساخت یک مجتمع آبرسانی روستایی، بیش از 100روستا تحت پوشش آب سالم و بهداشتی قرار گرفتند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو گفت: ایجاد مجتمع‌های آبرسانی روستایی گام بسیار بزرگی است و تقاضای ما از نمایندگان مجلس این است که اعتبار جدیدی که 300 میلیون دلار است باز هم به 500 میلیون دلار افزایش یابد، زیرا برای ساکنان روستاها، اولویتی مهم‌تر از تأمین آب آشامیدنی نداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 26 دی 1395، کد مطلب: 13951126000896: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
دست شما درد نکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین