پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
استاندار گیلان در بازدید از مسکن مهر رشت گفت: تقویت زیرساخت‌های مسکن مهر رشت بویژه فاضلاب باید با جدیت پیگیری شود.
شعارسال: محمدعلی نجفی در حاشیه در بازدید از مسکن مهر رشت گفت: 17 هزار واحد مسکن مهر در رشت در حال ساخت است که بیش تر آن واگذار شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب شکل گرفته در مباحث فرهنگی و احداث مسجد در مسکن مهر رشت افزود : باتوجه به نیاز منطقه می‌بایست مدارس بیشتری در این سایت ایجاد شود.

وی بر ضرورت احداث 2 تا 3 مدرسه دیگر در این سایت تأکید کرد و افزود : به یاری خداوند این مدارس در مسکن مهر رشت احداث خواهند شد.

استاندار گیلان در خصوص وضعیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و آب مسکن مهر رشت، تاکید کرد: لازم است وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان به طور جدی در این بخش ورود کند چرا که این طرح نیاز به تامین اعتبار بیشتر دارد.

وی تصریح کرد: فضای عمومی شهری سایت مسکن مهر رشت و اغلب زیرساخت‌ها به خصوص گازرسانی ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است و به جد دنبال می کنیم تا توسعه لازم را در مسکن مهر رشت شاهد باشیم.

نجفی بر ضرورت تقویت امکانات رفاهی در این سایت تأکید کرد و افزود : باید اجرای پروژه‌ها در بخش زیر ساخت‌ها به ویژه ساماندهی فاضلاب با جدیت انجام شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 459860، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین