پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: سال آتی پرونده پروژه مسکن مهر در کشور بسته می شود.

شعارسال: احمد اصغری مهرآبادی پنج شنبه در مراسم بهره برداری از هزار و ۴۸۱ واحدمسکن مهر استان گیلان که به صورت نمادین در شهرستان لاهیجان برگزار شد با اشاره به اینکه سالانه ۲۲۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور به متقاضیان تحویل داده شده است، اظهار کرد: در سال های فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر تحویل داده ایم.

وی به فضاسازی ها در زمینه بی اهمیت بودن پروژه های مسکن مهر برای دولت طی سال های اخیراشاره کرد و افزود: با وجود همه این صحبت ها یکی از مهم ترین دغدغه های دولت تکمیل و تحویل این واحدهای مسکونی بوده است.

تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای خدمات زیربنایی در مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تأمین مسکن برای مردم را یکی از مهم ترین دغدغه های همه مسئولان در سال های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی دانست، گفت: در همین راستا در زمان فعالیت تمام دولت ها در این حوزه طرح های مختلفی اعم از اجاره به شرط تملیک ، مسکن حمایتی و اجتماعی و مسکن مهر ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به برخی شرایط اجرای مسکن مهر ، خاطرنشان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد برای اجرا در هزار و ۱۰۰ شهر کشور تعیین شده بود که در مرحله دوم این تعداد به دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رسید که به دلیل عدم توانایی بانک ها در تسهیلات این تعداد دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در این تعداد از شهرها شد.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل نبود منابع مالی مناسب اجرای این طرح با تأخیر مواجه شد ، ادامه داد: برای بررسی و شناسایی مشکلات و همچنین جلب حمایت و کمک در راستا رفع این مشکلات کارگروهی تشکیل شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به اعتبارات این وزارت خانه در زمینه اجرای خدمات زیربنایی در واحدهای مسکن مهر در سال آینده نیز اشاره کرد و اظهار کرد: هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق اسناد خزانه و همچنین به واسطه یارانه ها به این وزارتخانه برای انجام امور زیربنایی مسکن مهر اختصاص یافته است.

تحویل بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در گیلان

وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر تا پایان سال آتی در کشور بسته خواهد شد، افزود: در حال حاضر ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در مرحله نازک کاری قرار دارند که با تکمیل آنها پرونده این پروژه بسته می شود.

اصغری مهرآبادی در ادامه به اجرای این پروژه در سطح استان گیلان با وجود شرایط خاص این استان نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع ۷۴ هزار و ۳۰ واحد سهمیه استان گیلان در پروژه مسکن مهر بیش از ۶۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در استان گیلان در حال اجرا است ، خاطرنشان کرد: این واحدها از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد برخوردار هستند که ان شاءالله تا پایان سال آتی به اتمام می رسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10اسفند1396 ، کدخبر: 4240661: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
تازه مسکن مهر شروع شده .حالا باید برای این شهرک ها امکانات رو فراهم کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین