پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس گفت: امسال در بخش ویترین ملی ششمین جشنواره مد و لباس فجر که در برج میلاد برگزار می‌شود بخش عرضه و فروش را خواهیم داشت.
شعار سال: حمید قبادی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: امسال جشنواره مد و لباس فجر در سه نقطه برگزار می شود که در دو نقطه تالار وحدت و برج آزادی فروش نخواهیم داشت اما در بخش ویترین ملی که در برج میلاد برگزار خواهد شد بخش عرضه و فروش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امسال بخش عرضه محصولات کاربردی را هم به صورت غیرمتمرکز در 10 استان به همراه تهران خواهیم داشت سال گذشته 1500 فروشگاه بود که امسال به دلیل مشارکت بیشتر استان‌ها تعداد فروشگاه‌ها به دو هزار و 500 فروشگاه افزایش پیدا کرده است.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: این اتفاقی است که از طریق دبیرخانه بخش تولید و فروش کارگروه ساماندهی مد و لباس با اتحادیه پوشاک استان‌ها هماهنگ شده که اسامی این فروشگاه‌ها در سایت کارگروه به زودی اعلام می‌شود.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر از 3 تا 10 اسفندماه همزمان در تهران و 15 استان کشور برگزار می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1395، کد مطلب: 13951127001278، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین