پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
فرماندار سراب ،ازاحداث جاده سلامت گردشگري خبر داد و افزود : با احداث اين جاده 9 كيلومتري، 7 آبگرم معدني در دامنه رشته كوههاي بزقوش به يكديگر متصل مي شوند .
شعارسال: داود گرشاسبي، در كارگروه هماهنگي خدمات سفرهاي نوروزی افزود : 18 مورد فرصت سرمايه گذاري در حوزه گردشگري دراين منطقه احصا شده و مديران دستگاههاي اجرايي آماده همكاري با سرمايه گذران هستند .

وي ، فراهم نمودن زيرساخت هاي لازم جهت سرمايه گذاري بخش خصوصي ضروري دانست و بر ایجاد نمایشگاههای صنایع دستی در شهرهای چهارگانه مهربان ، شربیان ، دوزدوزان و سراب، جهت معرفی محصولات صنایع دستی منطقه و به ویژه فرش های دستبافت تاکید کر.

گرشاسبي، با اشاره به، مرمت و بازسازي بازار تاريخي سراب گفت : بخشي از اين طرح كه شامل تيمچه تاريخي حاج ملك است مرمت شده و قسمت هاي ديگر ان نيز با مشاركت سازمان ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي و شهرداري و اصناف طبق طرح بازار تبريز بازسازي مي شود .

فرماندار سراب ،با اشاره به ظرفيت هاي تاريخي و گردشگري سراب گفت : از 150 اثر تاريخي در اين شهرستان 72 اثر به ثبت رسيده است .

وی ،با اشاره به ضرورت تسریع در روند احداث بزرگراه سراب بستان آباد گفت : 15 کیلومتر از فاز دوم این طرح تا پایان این ماه برای سهولت در سفر مسافران و میهمانان نوروزی زیر بار ترافیک می رود .

وی ، با بیان اینکه 30 کیلومتر از این راه در سال گذشته زیر بار ترافیک رفته است افزود : این طرح هم اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

گرشاسبی افزود : تا کنون برای اجرای آن 150 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام 20 کیلومتر باقیمانده 120 میلیارد ریال دیگر نیاز است .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: ۵۹۹۷۵۱۵، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین