پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
با تصمیم مسئولان ستاد برگزاری مسابقات جایزه بزرگ فوتسال برزیل، به احتمال زیاد این تورنمنت بین المللی امسال برگزار نخواهد شد.

شعار سال: تورنمنت جایزه بزرگ فوتسال برزیل (گرندپری) هر ساله به میزبانی کشور برزیل و با دعوت کشورهای مختلف برگزار می شود و تیم ملی ایران هم همواره یکی از پایه های ثابت این رقابتها بوده است.

ایران سال گذشته موفق شد در این مسابقات تا دیدار نهایی هم پیش برود و در مسابقه فینال مغلوب برزیل شود تا شاگردان محمد ناظم الشریعه عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند.

با این حال برگزاری این بازی ها امسال در ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان روال سالهای قبل قطع شود.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: مسئولان ستاد برگزاری مسابقات گرندپری به بنده اطلاع دادند که به احتمال زیاد، امسال این رقابتها را برگزار نکنند.

وی درباره اینکه علت این تصمیم چیست؟ گفت: هنوز چیزی اعلام نکرده اند و به صورت کلی از احتمال عدم برگزاری این مسابقات گفته اند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در خصوص اینکه با این حساب تیم ملی فوتسال یک برنامه آماده سازی خوب را از دست خواهد داد، تصریح کرد: البته مذاکراتی با مسئولان برزیلی داشتیم و قرار شد در همان زمان مسابقات گرندپری، در دو بازی تدارکاتی با برزیل بازی کنیم. همچنین مقرر شده تا اوایل سال ۲۰۱۸ برزیلی ها به ایران بیایند و با هم بازی داشته باشیم.

ترابیان تاکید کرد: قول و قرارهای ما به صورت کلی است و هنوز چیزی روی کاغذ نیامده. به هر حال اگر گرندپری برگزار نشود، سفرمان به برزیل را برای بازی با تیم ملی این کشور خواهیم داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 اسفند 95، کد مطلب: 3919585: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین