پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
رئیس سازمان صنایع دفاع گفت: نقاط ضعف دشمن را شناسایی کردیم و مبتنی بر این نقاط ضعف، سیستم‌های دفاعی قدرتمند و قدری را متناسب با آنها پیش‌بینی، طراحی و تولید کردیم.

شعارسال: سردار قاسم تقی‌زاده رئیس سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ساصد) درباره تأثیر تبلیغات سوء برخی کشورهای غربی پیرامون آزمایش‌های موشکی ایران گفت: تولید سیستم‌های دفاعی حق مسلم هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران است بنابراین تبلیغات آنها یاوه‌گویی‌هایی است که همواره از اول انقلاب تا امروز بوده‌ است، لذا ما به کارمان تا حصول نتایج بهتر و برتر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما امروز تکنولوژی تهدید را احصا کردیم و مبتنی با تکنولوژی‌های تهدید، تکنولوژی‌های مقابله به مثل را طرح‌ریزی کرده‌ایم، نقاط ضعف دشمن را شناسایی کردیم و مبتنی بر این نقاط ضعف، سیستم‌های دفاعی قدرتمند و قدری را متناسب با آنها پیش‌بینی، طراحی و تولید کردیم.

رئیس سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع تصریح کرد: گسترش تحقیقات ما در چهار سال گذشته وصف‌ناپذیر است و ما بر آن هستیم تا این روند را ادامه دهیم و امروز روند تولیدات دفاعی ما، بسیار بسیار مطلوب است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 18 اسفند 1395، کدمطلب: 1335761 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
خیر باشد ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین