پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کارشناس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فعالیت بیش از 6 هزار انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، گفت: نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و همایش‌های ملی از شاخص‌ترین فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور است.

شعار سال: حمیده عبداللهی در مجمع عمومی اتحادیه مهندسی کامپیوتر، کمک به تأسیس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور را ضروری دانست و گفت: تشکیل اتحادیه‌ها کمکی در راستای تداوم حیات و فعالیت انجمن‌های علمی در کشور است.

کارشناس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل اتحادیه‌های علمی دانشجویی را بستری برای هم‌افزایی استعدادها و استفاده از توانایی‌ها برای انجام فعالیت‌های جمعی دانشجویان در کشور عنوان کرد و افزود: اتحادیه‌های علمی بستری برای ارتباط بین دانشجویان و صنعت شده است.

عبداللهیاتحادیه انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر را بیست و نهمین اتحادیه انجمن‌های علمی در کشور برشمرد و اظهار کرد: دانشجویان از طریق این اتحادیه‌ها ارتباط‌های خوبی را با ارگان‌های دولتی و خصوصی ایجاد کرده و از ظرفیت این سازمان‌ها برای حمایت از طرح‌های آنان استفاده کرده‌اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 4 اسفند 95 ، کد مطلب: 95120402761: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین