پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی نسل ۲ را باید دنبال کرد که این موضوع از اولویت‌های دفتر فرهنگی اجتماعی وزارت علوم است.مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی را محور تحرک دانشجو دانست و بر خوانش مجدد اساسنامه انجمن‌های علمی دانشجویی تاکید و خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی نسل ۲ را باید دنبال کرد که این از اولویت‌های دفتر فرهنگی اجتماعی وزارت علوم است.

شعار سال: آئین بزرگداشت روز مهندس در سالن همایش مهرگان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرماندار شهرستان، روسای ادارات و مدیران واحد‌های صنعتی برگزار شد و در این نشست ضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه معورد بحث قرار گرفت و بر پیگیری جدی و توسعه آن تاکید شد.

در ابتدای این مراسم مصطفی حیدری، ریاست مجتمع آموزش عالی اسفراین به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌ مدیریت فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت: ما در این مجتمع با رویکرد فنی و مهندسی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با تاکید بر کیفیت آموزشی و پژوهشی مهندسین متعهد و متخصص تحویل جامعه دهیم.

حیدری خاطرنشان کرد: وجود مهندسین متخصص و کارآمد می‌تواند رونق اقتصادی و پیشرفت صنعتی کشور را تضمین کند.

طاهر رستمی، فرماندار اسفراین هم در این جشن با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس به ویژگی‌های اسفراین در حوزه صنعت اشاره و بیان کرد: امیدواریم با اعتماد به نفس در مجموعه دانشگاهی در پیوند با صنعت در آینده شاهد ارتقای این مجتمع آموزش عالی به دانشگاه صنعتی اسفراین باشیم.

رستمی ادامه داد: باید با گفتمان سازی از سوی جامعه متخصصان، مطالبه گری در متن امور باشد و مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در این مراسم با گرامیداشت روز مهندس به عنوان میهمان ویژه گفت: خواجه نصیر الدین طوسی یکی از ستاره‌های شاخص آسمان پرافتخار کشور است.

عسکری با توجه به اقتضائات جهان مسئله ایده دانشگاه موثر و اجتماعی را مطرح و بیان کرد: دانشگاه اجتماعی و موثر دانشگاهی است که نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت نیست، گفتگو محور است، ایده می‌دهد و به نقد خود می‌پردازد.

مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی را محور تحرک دانشجو دانست و بر خوانش مجدد اساسنامه انجمن‌های علمی دانشجویی تاکید و خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی نسل ۲ را باید دنبال کرد که این از اولویت‌های دفتر فرهنگی اجتماعی وزارت علوم است.

سعادت طرقی، مسئول ارتباط دانشگاه با صنعت مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به عنوان دیگر سخنران برنامه ضمن بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو در خصوص ارتباط بیشتر دانشگاه و واحد‌های صنعتی، از رشد شاخص‌های دانشگاه نسل سوم در این مجتمع آموزش عالی خبر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 6 اسفند 97، کد خبر: 748616، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین