پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
پوتین بعد از دیدار با روحانی گفت: ایران و روسیه درباره فروش هواپیما سوخو به ایران و لغو ویزای سفر اتباع دو کشور مذاکره کردند

شعار سال: پوتین رئیس جمهور روسیه بلافاصله بعد از نشست خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران، اعلام کرد: درباره صادرات هواپیمای مسافربری سوخو به ایران مذاکره کردند.

براساس این گزارش، هواپیمای SSj100 یک هواپیمای دوموتوره ساخت روسیه است و می‌تواند تا ۹۸ مسافر را تا فاصله ۲هزار و ۷۰۰ مایل حمل کند که ارزش آن ۳۶ میلیون دلار است.

پوتین بعد از دیدار با روحانی در مسکو اعلام کرد: احتمال فروش هواپیماهای پیشرفته سوخو سوپرجت و نیز هلی‌کوپترهای خدمات پزشکی نیز به ایران وجود دارد.

پیش از این الکساندر نوواک رئیس کمیته هماهنگی ایران و روسیه در تجارت همکاری اقتصادی گفته بود که ایران علاقه‌مندی خود را برای خرید هواپیمای سوخو اعلام کرده است.

امروز ۱۴ سند همکاری بین ایران و روسیه درحضور روحانی و پوتین مبادله شد که بیشتر در حوزه‌های، راه، نفت و گاز، ثبت استاندارد، ارتباطات و فن‌آوری و انرژی اتمی بود.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران به همراه هیئتی بلند پایه دیروز عازم روسیه شد و امروز با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی کاسپین، تاریخ 8 فروردین 96، کد مطلب: 204368: www.caspress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین