پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کمتر اتفاق می‌افتاد که قبل از تائید صلاحیت نامزدها از شخصی حمایت کنند ولی این‌بار گویا چنین شده است.

شعار سال: کمتر اتفاق می‌افتاد که قبل از تائید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از شخصی حمایت شود و افراد به حمایت از دیگری کنار بکشند، اما در این دوره گویا چنین شده‌است و جمع کثیری از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی قصد دارند از یک نفر حمایت کنند.

بنا بر شنیده‌ها ۴۸ نفر از کسانی که برای شورای اسلامی شهر برازجان نام‌نویسی کرده‌اند با هم پیمان بسته اند که از یک نفر حمایت کنند.

اما شخصی که قرار است از ایشان حمایت شود و دلیل حمایت از ایشان چیست؟

بنا به گزارشات رسیده ایشان تنها عضو زن در شورای اسلامی اکنون شهر برازجان می‌باشد که گفته‌اند عملکردی خوب داشته است ولی مدتی‌ست که افرادی به تخریب ایشان روی آورده‌اند تا از آرا ایشان بکاهند چرا که رکورد آرا انتخابات شورای اسلامی استان بوشهر در دست ایشان می‌باشد و گویا برازجانی‌ها قصد دارند این رکورد را در برازجان حفظ نمایند.

اکنون با وجود این حمایت رقابتی که بین ۸۳ نفر در برازجان بوده است به ۳۹ نفر تقلیل یافته است.

شایان ذکر است اسامی این افراد هنوز بصورت کامل منتشر نشده است ولی به زودی همراه با بیانیه‌ای منتشر خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دات نیوز، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1396، کد مطلب: -:www. koogana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین