پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: یک چهارم از جمعیت شهرستان سبزوار را دانش آموزان تشکیل می دهند.

شعارسال: حسن محرابی افزود: بیش از 52 هزار دانش آموز در سطح این شهرستان درحال تحصیل هستند که یک چهارم جمعیت شهری را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: حدود ۹ هزار همکار فرهنگی شامل آموزگاران و کارکنان در این شهرستان فعال هستند که که با مجموع خانواده هایشان به جمعیت بالغ بر 50 هزار نفر می رسند.

محرابی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در عرصه ترویج حضور پرشور مردم در انتخابات دارد، تصریح کرد: وجود دانش آموزان به ویژه رای اولی ها در مشارکت انتخابات بسیار موثر است.

وی با اشاره به برگزاری همایش های ویژه برای حضور رای اولی ها در انتخابات گفت: هدف از این کار حفظ تشویق مردم و دانش آموزان برای حضور در انتخابات بدون جهت گیری سیاسی به نفع جناح خاصی است.

وی همچنین از افتتاح مدرسه ای در روستای ابارش از توابع بخش مرکزی سبزوار خبرداد و افزود: این مدرسه توسط یکی از خیران مدرسه ساز در ماه جاری و با حضور اعضا مجمع خیرین استان و خیرین شهرستان به بهره برداری می رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سبزوار نیوز، تاریخ انتشار: 16فروردین1396 ، کدخبر: 13169: www.sabzevarnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین