پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
مدیرکل گمرک استان همدان از صادرات ۱۳۲ میلیون دلاری کالا از گمرک همدان در سال ۹۵ خبر داد و گفت: صادرات کالا از گمرک همدان دو درصد افزایش یافت.

شعار سال: جمال خشوعی اظهار داشت: با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گمرک همدان در 15 روزتعطیلات از 29 اسفند تا 13فروردین برای حمایت از تولید و اشتغال شبانه روز در خدمت صادرات و واردات مواد اولیه و ماشین آلات تولیدی استان بود.

وی افزود: با توجه به حرکت مناسب خدمت‌رسانی به تجار در پایان سال ارزش کل صادرات به 132میلیون دلار رسید که نسبت به سال 94 دو درصد افزایش داشت.

خشوعی عنوان کرد: افزایش صادرات کل استان همدان در حالی اتفاق افتاد که صادرات سیمان از استان همدان به دلایل مختلف 80 درصد کاهش یافته بود.

وی تصریح کرد: صادرات کالا از همدان در سال 93، 17درصد و سال 94 7 درصد کاهش داشت ولی با تلاش انجام شده زمینه به گونه‌ای فراهم شد تا صادرات کالا از همدان به سایر کشورها دو درصد افزایش داشته باشد.

مدیرکل گمرک استان همدان با اشاره به رضایتمندی تجار و بازرگانان استان همدان از گمرک همدان اظهار داشت: گمرک همدان در سال گذشته 16 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که این رقم در تاریخ گمرک استان همدان بی‌سابقه بوده است.

وی با اعلام اینکه درآمدهای گمرک استان همدان در مقایسه با سال‌های قبل 17 درصد افزایش داشته است، گفت: گمرک استان همدان 891 فقره خروج موقت داشته است که در مقایسه با قبل 37 درصد رشد داشته است.

خشوعی با اشاره به اینکه اولویت گمرک استان همدان فراهم کردن بستر صادرات کالا توسط بازرگانان داخلی است، گفت: گمرک استان همدان تلاش خود را دارد تا تجار همدانی صادرات خود را از گمرک همدان انجام دهند ولی این موضوع باید توسط دستگاه‌های دیگر نیز پیگیری شود چراکه این وظیفه تنها برعهده گمرک نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 96، کد مطلب: 1375704: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
مبلغ چقدر بیشتر شده و به چه میزان ارزآوری ارتقا پیدا کرده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین