پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال صادرات از گمرک کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۳۷ درصد افزایش یافته است.

شعار سال: خلیل حیدری امروز در جمع خبرنگاران از رشد 47 درصدی صادرات گمرک کرمانشاه در نیمه نخست امسال خبرداد و اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 443 میلیون و 588 هزار و 307 دلار کالا با وزن یک میلیون و 308 هزار و 208 تن در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه 331 میلیون و 68 هزار و 755 دلار کالا به وزن یک میلیون و 10 هزار و 393 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 47 درصد افزایش و از نظر وزن نیز 37 درصد رشد داشته است.

حیدری گفت: در نیمه نخست امسال گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه‌های استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: در این مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان 84 میلیون و 71 هزار و 224 دلار کالا به وزن 206 هزار و هفت تن بوده که جایگاه دوم را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داده است.

حیدری با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال تشریفات صادرات از گمرک خسروی 17 میلیون و 512 هزار و 459 دلار کالا به وزن 77 هزار و 193 تن است افزود: تشریفات صادرات گمرک پاوه نیز 10 میلیون و 935 هزار و 869 دلار کالا به وزن 14 هزار و 613 تن است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه‌داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کیسه نایلونی، سیمان، رخام پولیش داده شده، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، پروفیل با مقطع از آهن یا فولادگرم نوردشده، رول نایلون، جوال و کیسه برای بسته‌بندی کالا از نوار پلی اتیلن، شیر و خامه شیر عنوان کرد و گفت: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 مهر 96، کد مطلب: 1535277: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین