پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۸۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
اینبار حکایت دنباله دار تغییر نام یک شبه که پیشتر در برخی موارد شاهد آن بودیم من جمله تغییر بندر شهید هاشمی نژاد به هاشمی رفسنجانی در آخرین ایستگاه خود به خوزستان و دانشگاه آزاد اندیمشک رسید.

شعار سال: بنابر اضهارات منابع آگاه در دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک : علی رغم مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک در خصوص نامگذاری ساختمان جدید آموزشی این واحد بنام شهدای مدافع حرم، متاسفانه مسئولین این واحد آموزشی در یک اقدام خارج از عرف ، قید نام شهدای مدافع حرم را زده و بدون جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه وفقط باهمکاری واحد عمران و دستور ریاست این واحد ، در تعطیلی عید نوروز و بدور از چشم دانشگاهیان این مجموعه دانشگاهی، این واحد آموزشی جدید را بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر داده اند.

برطبق بیان شاهدان: این تغییر نام بیشتر خانواده شهدای مدافع حرم را ناراحت کرده که اینگونه افراد باید به خودشان جسارت دهند و با نام شهدا بازی کنند.

گفتی است سوال که مطرح می شود این است که اگر قرار بود نام آیت الله هاشمی رفسنجانی برای این واحد در نظر گرفته میشد چرا در جلسه شورای فرهنگی نام شهدای مدافع را تصویب کردید؟ از اول نام آیت الله را میگذاشتید و اینگونه با روحیه خانواده شهدای مدافع حرم بازی نکنید. خانواده شهدای مدافع حرم نیازی به این نام گذاری ها ندارند و با خدا معامله کرده اند.

البته شنیده ها باتوجه به تغییرات آتی در راس دانشگاه آزاد واحد اندیمشک، این حرکت، نوعی خوش خدمتی به بالا دستی های دانشگاه مرکزی بوده و ریاست کنونی که زمزمه رفتنش در فضای شهرستان پیچیده ، خواسته تا دهن کجی خود را اینگونه ابراز کند.

شایان ذکر است باتوجه به سابقه برخی از روسای قبلی دانشگاه آزاد اندیمشک درخصوص خوش خدمتی به خانواده هاشمی رفسنجانی که باعث پرتابشان به پست های حساس در مرکز شده ، گمان میرود ریاست کنونی این واحد نیز در قبال بی حرمتی به خانواده شهدا، پست خوبی در استان کرمان و یا دانشگاه مرکز بگیرد.

البته شاید این کمترین خواسته جامعه دانشگاهی استان خوزستان از رییس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی که از طرف رهبر معظم انقلاب منصوب شده اند باشد که نسبت به بی احترامی این اشخاص به خانواده شهدای مدافع حرم عکس العمل نشان داده و از افراد انقلابی و بصیر در دانشگاه آزاد که لقب اسلامی به خود گرفته ،استفاده نماید.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری موج چهارم، تاریخ انتشار: 16 فروردین 1396، کد مطلب: 35872: www. moje4news.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین