پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بررسی وضعیت مگس‌های سفیدها به‌عهده مؤسسه دفع آفات است.

شعار سال: معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه دوشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره لایحه هوای پاک که در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، اظهار داشت: لایحه هوای پاک یک لایحه پیشرو و با واقعیات کشور ما سازگار است و می‌تواند برای ارتقاء و بهبود کیفیت هوا در همه نقاط کلان‌شهرها و نقاطی که تحت تأثیر گرد و غبار قرار می‌گیرد در دستور کار باشد.

وی گفت: امیدوارم تصویب نهایی این لایحه در مجلس گام‌های خوبی برای کشور داشته باشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به سؤال دیگری درباره مگس‌های سفید گفت: رسیدگی به وضعیت مگس‌های سفید به ما ارتباطی ندارد و به مؤسسه دفع آفات ارتباط دارد.

وی همچنین گفت: تأکید ما این است که شهرداری‌ها تا آنجا که ممکن است از سموم شیمیایی برای آفت‌های درخت‌ها و فضای سبز شهری استفاده نکنند. اگر هم مجبورند و راهکاری نیست این کار کاملاً با استانداردها و ضوابط باشد، سمومی که در محیط شهری استفاده می‌شود، مستقیماً شهروندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری شاخه طوبی، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1396، کد مطلب: - : www. shakheyetoba. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین