پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
تیم ملی والیبال ساحلی ایران در فینال رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند، اندونزی را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.
شعارسال: تیم ملی والیبال ساحلی ایران متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی ظهر امروز در فینال رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند، اندونزی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و برای دومین بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

ملی پوشان ایران در ست دوم این مسابقه 21 بر 12 مغلوب حریف شدند اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 22 بر 20 و 15بر 12 به پیروزی رسیدند تا به عنوان نخست آسیا دست یابند.

در دیدار رده بندی نیز تیم‌ءهای استرالیا و قطر به مصاف یکدیگر رفتند که استرالیا با شکست دو بر صفر (23 بر 21 و 21 بر 14) حریف به عنوان سومی و مدال برنز دست یافت. پیش از این و در سال 2011 تیم ملی والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق و پرویز فرخی) موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها شده بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1396، کدخبر: 1381898 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین