پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
نخستین دوره رقابت های والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور به میزبانی شهر کلاچای شهرستان رودسر با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

شعارسال: مسئول برگزاری این مسابقات  با اشاره به پایان رقابت های نخستین دوره رقابت های والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور در شهر کلاچای شهرستان رودسر، اظهار کرد: در این مسابقات ۱۴ تیم از سراسر کشور شرکت کردند.

سید عباس رهبر با اشاره به اینکه در پایان این رقابت ها دو تیم از شهر کلاچای به مقام های اول و دوم دست یافتند، افزود: تیم رستوران بابا محسن و شهرداری کلاچای به ترتیب مقام های اول و دوم و تیم های بتن آماده کاسپین و لوستر جیحون از بندر ترکمن به مقام های سوم و چهارم این رقابت ها دست یافتند.

وی با بیان اینکه این رقابت های از روز ۱۴ شهریور به مدت سه روز در این شهر برگزار شد، گفت: این مسابقات در ساحل نگین شمال شهرداری کلاچای برگزار شده که به تیم های اول تا هشتم این رقابت ها جوایز نقدی اهدا شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کدخبر4396895 : ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین