پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور و حسین ماهینی با فرزندان خود روی سکوی قهرمانی آمد. بیرانوند در چند نوبت پسرش را به هوا پرتاب کرد. در دست ماهینی هم شیشه شیر نوزادش بود.

شعارسال: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابتی‌های لیگ برتر توانست با نتیجه 4 بر صفر پدیده را شکست دهد و قهرمان لیگ برتر شود.

* در پایان بازی و در حالی که مسئولان در حال آماده‌سازی جشن قهرمانی بودند سرود قهرمانی سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی پخش شد.

*برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس فرزندان خود را به ورزشگاه آزادی آورده‌اند تا در جشن قهرمانی حاضر باشند.

*تعدادی از هواداران پرسپولیس پیراهن بزرگی را با نام هادی نوروزی به اهتزاز در آوردند.

*مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برای اهدای جام به شاگردان برانکو وارد زمین شد. مهدی تاج هم وزیر ورزش را همراهی کرد.

*تعداد بسیار زیادی از تماشاگران با روشن کردن فلش دوربین‌ تلفن‌های همراه خود و فیلم برداری از جشن قهرمانی پرسپولیس فیلم برداری می‌کنند و نمای زیبایی را ایجاد کردند.

*اولین نفر علیرضا بیرانوند بود که با تشویق تماشاگران و به همراه پسر خود روی سکوی قهرمانی آمد. رادوشوویچ، دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس با پرچم کرواسی برای برگزاری جشن قهرمانی روی سکو آمد.

*محمد انصاری، مدافع خوش اخلاق سرخ‌پوشان هنگام ورود به زمین و رفتن به سمت سکو با عکاسان کنار زمین خوش و بش کرد و دست داد.

*محسن مسلمان، بازیکنی که در روزهای اخیر انتقادهایی نسبت به مدل موهایش می‌شد با همان مدل موی منشوری و با انجام حرکات عیبجب و غریب روی سکو رفت.او در حالی که حرکات موزون و هماهنگ با بازیکنان روی سکو انجام میداد به روی سکو رفت.

*علوان‌زاده با پرچمی روی سکوی قهرمانی رفت که نام شهید مداقع حرم دزفول روی آن نوشته شده بود.

*کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور و حسین ماهینی فرزندان خود را هم در آغوش گرفتند و روی سکوی قهرمانی رفتند.

*علیرضا بیرانوند، سنگربان سرخ‌پوشان هنگامی که روی سکو ایستاده بود تا سایر بازیکنان هم روی سکو بیایند، چند بار پسرش را به طرز خطرناکی به سمت بالا پرتاب کرد.

*اکثر بازیکنان پرسپولیس با تلفن‌های همراه خود در حال عکس‌برداری و فیلم‌برداری از تماشاگران و جشن قهرمانی بودند.

**در حالى که هانى نوروزی با عمو و پدربزرگش ورزشگاه بود، سرخ‌پوشان برای جشن قهرمانی او را روی سکو نبردند تا قول پرسپولیسی‌ها عملی نشود.با توجه به همین موضوع پدربزرگ و عموی هانی نوروزی از این موضوع ناراحت شدند.

*هانی نوروزی، پدربزرگش، عمویش و مهرداد کفشگری با دیدن این صحنه‌ها ورزشگاه را ترک کردند. هانی هم که بیشتر از بقیه ناراحت بود یا چشمانی اشک‌بار آزادی را ترک کرد.

*کمال کامیابی‌نیا در پایان جشن قهرمانی تیمش متوجه شد که مدال قهرمانی‌اش را گم کرده است!

* سر پسر بیرانوند به دلیل شلوغی و زمین خوردن شکست.

* مهدی طارمی به علت اینکه مأموران نیروی انتظامی و حراست اجازه ورود هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی را ندادند، عصبانی بود و در خصوص این مسئله با یکی از مسئولان درگیری لفظی پیدا کرد.

* بسیاری از خبرنگاران از هرج و مرج داخل زمین ناراحت بودند و این اعتراض را به گوش مسئولان سازمان لیگ رساندند.

*مهدی طارمی پس از قهرمانی پرسپولیس با تلفن همراه خود صحبت کرد.

* به دلیل ورود افراد متفرقه به داخل چمن ورزشگاه آزادی، برخی از نقاط زمین آسیب دید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 30فروردین1396، کدخبر: 464058: WWW.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین