پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
فرماندار مشهد گفت: صلاحیت ۱۰ درصد کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد توسط هیات اجرایی و نظارت رد شده است.

شعار سال: رحیم نوروزیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد ثبت‌نام کردند.

وی افزود: با استعلام از مراجع مختلف و بررسی پرونده‌ها به صورت جداگانه، صلاحیت ۱۲۶ نفر در هیات‌های اجرایی تایید نشد و ۲۰ نفر نیز از نامزدی در انتخابات شوراها انصراف دادند.

فرماندار مشهد با اشاره به ثبت نام ۹۵۸ نفر در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، تصریح کرد: علی رغم اینکه تعداد کرسی های شورای شهر مشهد از ۲۵ نفر به ۱۵ نفر کاهش یافته اما در انتخابات دوره پنجم تعداد نامزدها رشد پیدا کرده است.

وی گفت: از مجموع افرادی که نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد شدند، صلاحیت ۶۲ نفر در هیات‌های اجرایی انتخابات تایید نشده است.

نوروزیان با بیان اینکه ۷۷ درصد از رد صلاحیت‌ها در شهرهای مشهد، ملک آباد و رضویه به نقص مدارک ارتباط داشته است، تصریح کرد: سابقه محکومیت قضایی علت رد صلاحیت ۱۳ درصد از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان مشهد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۳ نفر از کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد توسط هیات‌های نظارت رد صلاحیت شدند که با احتساب آن ها، در مجموع صلاحیت ۱۰ درصد نامزدها مورد تایید هیات‌های نظارت و اجرایی قرار نگرفت.

فرماندار مشهد ابراز داشت: در مرحله بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیئت های نظارت، صلاحیت ۸۶ نفر دیگر از کاندیداهای شورای شهر مشهد مورد تایید قرار نگرفته است.

وی افزود: بر این اساس، در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۷۹۹ نفر برای کسب ۱۵ کرسی شورای اسلامی شهر مشهد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نوروزیان با بیان اینکه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان مشهد ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت اعلام می شود، خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداهای تایید صلاحیت شده از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت یک هفته تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار مشهد گفت: با توجه به اینکه ریسک برگزاری انتخابات الکترونیک در مشهد بالاست، با تصمیم وزارت کشور امسال هم همانند دوره‌های گذشته، انتخابات شوراها در این کلانشهر به صورت دستی انجام گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 اردیبهشت 96، کد مطلب: 3959946: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
خوشبختانه این دوره رد صلاحیت سیاسی حداقل نداشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین