پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
" مجید رستمی" در خصوص تجمع جمعی از مردم جیرفت در اعتراض به آلودگی کارخانه آسفالت این شهرستان، گفت: جمعی اندکی از مردم جیرفت 14 اسفندماه در اعتراض به آلودگی کارخانه آسفالت تجمع نموده اند و تنشی در این خصوص صورت نگرفته است.

شعار سال:مجید رستمی از ابلاغ دستور مبنی بر جابجایی کارخانه آسفالت جیرفت به مدیریت این کارخانه خبر داد و اظهار کرد: محل احداث کارخانه جدید مشخص گردیده است و مطالعات اولیه آن نیز صورت گرفته است تا در آینده نزدیک این جابجایی صورت گیرد.

دادستان دادگاه انقلاب و عمومی شهرستان جیرفت با تاکید بر اینکه این کارخانه باید در اسرع وقت جابجا شود، ادامه داد: تا زمانی که این کارخانه جابجا می شود، مقرر شده که مسایل زیست محیطی را رعایت نمایند.

وی افزود: سازمان محیط زیست و مرکز بهداشت بررسی های صورت داده اند و در نتیجه این بررسی ها تذکراتی به کارخانه آسفالت دادند و این کارخانه پس از دریافت تذکرات مقداری از مسایل زیست محیطی و بهداشتی را رعایت نموده، به گونه ای که هم اکنون مقداری از آلودگی آن کاسته شده است.

رستمی یادآوری کرد: در سال های قبل این منطقه مسکونی نبوده و کارخانه های شن و ماسه در کنار کارخانه آسفالت بوده اند و اگر سازمان محیط زیست مجوزی در گذشته برای احداث این کارخانه صادر نموده است، احتمالا براساس اینکه منطقه مسکونی نمی باشد، مجوز لازم را صادر نموده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هلیل، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395، کد مطلب: 23935: www. halil.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین