پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
برای اولین بار در ایران کتاب تعمیرات توربین Siemens SGT 400 و کتاب تعمیرات کمپرسور گاز گریز از مرکز Siemens STC-SV توسط متخصصین شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تالیف و به چاپ رسید.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تالیف کتاب تعمیرات توربین Siemens SGT 400 و کتاب کمپرسور گاز گریز از مرکز Siemens STC-SV در این شرکت توسط کارشناس اداره مهندسی و ساختمان به رشته تالیف در آمد.

سید احسان یوسفی کارشناس ارشد مهندسی مکانیک و مولف این کتاب ها در این زمینه گفت: به دنبال تحریم های ظالمانه در سال های گذشته و عدم دسترسی به تجهیزات مورد نیاز، با حمایتهای مدیریت ارشد زاگرس جنوبی، تعمیرات توربین Siemens SGT 400 و کمپرسور های گازی گریز از مرکز Siemens STC-SV با اراده متخصصین شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی آغاز گردید؛ تا جایی که در سال ۱۳۹۴ شرکت زاگرس جنوبی توانست توربین و کمپرسورهای های ایستگاه تقویت فشار گاز نار را تعمیر و در سرویس قرار دهد.

وی افزود: کتابهای تالیف شده حاوی تجارب، یافته ها و نکات فنی حین تعمیر می باشد که در راستای اجرایی نمودن بخشی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی به رشته تحریر در آمده به حوزه صنعت کشور تقدیم می گردد.

یوسفی با بیان اینکه تمام کارهای تعمیراتی که در این کتابها به صورت مستند آورده شده ، در زمان تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: این کار از این نظر که توربین SGT 400 Siemens و کمپرسور گاز گریز از مرکز Siemens STC-SV تجهیزات با تکنولوژی بالا است و شامل تحریم های غرب شده است بسیار اهمیت دارد.

مولف این کتاب ها هدف اصلی خود از این تالیف را حرکت به سمت بومی کردن تکنولوژی تعمیرکامل توربین Siemens SGT 400 و کمپرسور گاز گریز از مرکز Siemens STC-SV در کشور ذکر کرد و گفت: کارشناسان تعمیرات با استفاده از این کتاب ها ، می توانند به راحتی این تجهیزات و دستگاهها را تعمیر نمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی بویرنیوز، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت1396، کدخبر: 229611: WWW.boyernews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین