پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
پیدا شدن بدلی برای مسی در ایران و دردسرهای ایجاد شده در این زمینه از جمله بازداشت او ،بازتاب زیادی در رسانه های جهان داشت.

شعار سال: چندی پیش خبر پیدا شدن بدل لیونل مسی در ایران سر و صدای زیادی در رسانه های جهان به پا کرد و حالا این رسانه ها از دردسرهایی که این فرد برای خود و شهرش ایجاد کرده است خبر داده اند.

رضا پرستش ،دانشجوی 25 ساله همدانی که شباهت زیادی به ستاره بارسلونا دارد این روزها نامی برای خود دست و پا کرده اما شاید هیچ وقتفکر نمی کرد که این شهرت روزی برای او دردسر ساز خواهد شد و حتی ممکن است کار به پلیس و بازداشت کشیده شود.

ماجرا از این قرار است که مردم در خیابان وقتی بدل مسی را می بینند از او تقاضای امضا و عکس می کنند و همین مسئله موجب ایجاد ترافیک شده و پلیس را مجبور به واکنش و بازداشت موقت کرد.

این خبر بازتاب فراوانی در رسانه های جهان داشت به طوری که نشریات و سایت های معتبری مانند ایندیپندنت،دیلی میل، ESPN، گل ،فاکس اسپورت و حتی رسانه های شرق آسیا با انتشار تصاویری از بدل ایرانی مسی این خبر را بازتاب دادند.

ایندیپندنت می نویسد، پرستش با وجود حضور در پاسگاه پلیس، از محبوبیت خود خوشحال است و می گوید در حال حاضر سرگرم یاد گیری برخی از ترفندهای فوتبال است بیشتر شبیه مسی شود.

پرستش به خبرگزاری فرانسه گفت: در حال حاضر مردم واقعا من را به عنوان مسی ایران می بینند و از من می خواهند هر کاری که او می کند،تقلید بکنم." وقتی که من تا حدودی این کارها را می کنم، مردم واقعا شوکه می شوند. "

" واقعا خوشحالم که دیدن من باعث می شود آنها خوشحال شوند و این شادی به من انرژی زیادی می دهد."
اولین بار 10 ماه پیش پدر رضا بود که متوجه شباهت پسرش به مسی شد و از او خواست لباس بارسا را بپوشد و مو و ریش خود را مانند مسی پیرایش کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 6080096 : www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین