پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
لیست ائتلاف متخصصین خدمتگزار که با نظر جمعی از فرهیختگان، اساتید دانشگاه، جوانان و بدنه مردم انتخاب شده‌اند برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس معرفی شد.

شعارسال: در اولین روز از زمان مجاز تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، خروجی نظرات جمعی از فرهیختگان، نخبگان، جوانان و بدنه مردم اعم از همه اقشار، صنوف و اقوام برای این انتخابات به صورت لیستی مردمی معرفی شد.

این لیست که از این پس با عنوان ائتلاف متخصصین خدمتگزار در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس فعالیت خواهد کرد متشکل از افرادی است که تعهد و تخصص را به صورت توامان برخوردار بوده و مورد وثوق اقشار مختلف مردم نیز هستند.

اعضای این لیست که همگی دارای تجارب بسیار ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف هستند شامل آقایان اسماعیل علی بیگی (عضوشورای شهر آزادشهر و رئیس سابق دانشگاه آزاد گنبدکاووس)، علی مهماندوست (عضو سازمان نظام مهندسی و مدیر پروژه‌های کلان عمرانی)، اصغر جهانیان (عضو دو دوره شورای اسلامی شهر گنبدکاووس)، محمدرضا میرنیا (بخشدار کوهسارات مینودشت و مربی و داور بین المللی تکواندو) و خانم مینا محبی (پزشک و متخصص طب سنتی) است که برآیند نظرات جمعی است.

این ائتلاف پنج نفره که از لحاظ وزن تحصیلات و سوابق قوی‌ترین وزن را درمیان لیست‌های ارائه شده برعهده دارد می‌تواند معادلات انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس را نیز برهم زده به عنوان یکی از قطب‌های این انتخابات و شانس جدی کسب پیروزی مطرح شود.

این ائتلاف که با حضور افرادی از قومیت‌های مختلف موجود در گنبدکاووس تشکیل شده است شعار خود را تعهد، صداقت و خدمت معرفی کرده و بر عدم وابستگی سیاسی، جناحی و گروهی تاکید کرده است.

در مرامنامه ائتلاف متخصصین خدمتگزار دلیل انتخاب پنج نفر برای عضویت در ائتلاف و عدم بستن لیست هفت نفره این‌گونه آمده است که اعضای این لیست با احترام به نظر مردم و کاندیداهای قومیت‌ها و مذاهب دیگر نام دو نفر را در لیست برای نظرات آزاد مردمی خالی می‌گذارد تا مردم خود نسبت به حضور افراد در کنار کاندیداهای موجود در این ائتلاف اقدام کنند.

گفتنی است اعضای این ائتلاف که همگی از متخصصین در عرصه‌های عمرانی، اجرایی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی و سلامت، مهندسی و دانشگاهی هستند به صورت مشترک و بر اساس مرامنامه این ائتلاف که بر صداقت، پاکدستی، رعایت قانون در همه مراحل قبل و بعد از انتخابات، عدم وابستگی به گروه و جناح خاص، وحدت شیعه و سنی و اقوام مختلف آذری، سیستانی، خراسانی، شاهرودی، ترک، کرد، بلوچ و ترکمن تاکید کرده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تورکمن نیوز، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1396، کدخبر: 14068: www.turkmensnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین