پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
سرپرست مدیریت ژئوپارک قشم از ارسال مجدد پرونده ژئوپارک قشم به عنوان نخستین ژئوپارک خاورمیانه به شبکه جهانی ژئوپارک ها برای بازگشت به این شبکه خبر داد.

شعارسال: حمیدرضا محسن پور در جمع خبرنگاران گفت: پرونده ژئوپارک قشم که چندی پیش با دریافت کارت قرمز از شبکه جهانی ژئوپارک ها خارج شده بود و پس از حل مشکلات موجود در آذرماه امسال مجددا ارسال شده است.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان شبکه جهانی در جزیره در اوایل سال آینده ارزیابی های اولیه انجام و در صورت تایید آنان ژئوپارک به جمع ۱۱۲ ژئوپارک ثبت شده در شبکه جهانی اضافه خواهد شد.

محسن پور گفت: کنفرانس فنلاند که چندی پیش در این کشور برگزار شد فرصت مناسبی برای جلب توجه هرچه بیشتر شبکه جهانی به ژئوپارک قشم بود.

سرپرست مدیریت ژئوپارک قشم با بیان برگزاری و ارائه کارگاه ها و مقاله های پربار علمی در این کنفرانس، اضافه کرد: درخشش ژئوپارک قشم در کنفرانس فنلاند موجب شد ثبت دوباره این ژئوپارک در شبکه جهانی بدون ماندن در فهرست انتظار انجام شود.

وی همچنین از اهتمام سازمان منطقه آزاد قشم برای ثبت ژئوپارک خبر داد و افزود: رییس و مسئول بخش ژئوپارک های علوم زمین یونسکو با دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به این جزیره دعوت شده در اسفندماه امسال در قشم حضور پیدا خواهند کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28آذر1394، کد خبر: 3004213: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین