پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت علوم گفت: گزارشی درباره آلودگی و حملات باج افزاری به سرور دانشگاه های سراسری و وزارت علوم ارایه نشده است .

شعار سال: علی معینی درباره آلودگی و حملات باج افزاری به سرور دانشگاه های سراسری و وزارت علوم گفت: گزارشی از اینکه دانشگاه ها مورد هجوم باج افزاری قرار گرفته باشند، ارایه نشده است.

وی ادامه داد: دوسال پیش اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته بود ولی با این وجود، در جلسه بعدی شورای هماهنگی مدیرانIT مناطق دانشگاه های سراسری که قرار است بزودی تشکیل شود، از مدیران مذکور درخواست کرده ایم این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با اطلاعات لازم دراین خصوص در جلسه حاضر شده و در صورت بروز مشکل گزارش لازم را ارایه دهند.

مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت علوم یادآور شد: همچنین از دانشگاه های دور نیز درخواست کرده ایم در صورتی که با مشکل مواجه شدند، گزارش آن را در جلسه ای که قرار است تشکیل شود، ارایه دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 خرداد 96، کد مطلب: 3984738: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین