پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
رئیس دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی فارابی اعلام کرد: مهلت ثبت آثار پژوهشـگران داخلی در حوزه علـوم انسـانی و اسـلامی در سامانه این جشنواره یک ماه تمدید شد.

شعار سال: به نقل از جشنواره بین المللی فارابی، دکتر حسین میرزایی با اعلام این خبر گفت: این دبیرخانه به دلیل تماس های علاقه مندان به ویژه ناشران به ثبت و ارسال آثار، یک ماه زمان ثبت اثر در سامانه را تمدید و اعلام کرده است که این مدت قابل تمدید مجدد نیست.

وی علت های دیگر این تمدید را برشمرد و خاطر نشان کرد: تداخل زمان دریافت آثار با تعطیلات نوروزی باعث شد تا علاقه مندان به موقع برای ثبت آثار اقدام نکنند و اکنون با تماس های آنها دبیرخانه تصمیم به تمدید زمان ثبت نام گرفته است.

میرزایی افزود: تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم انسـانی و اسـلامی تنها تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۶ فرصت دارند، آثار خود را شامل گـزارش نهایی پژوهش، پایان نامه و کتاب که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین ۱۳۹۳ تا پایان اسفند ۱۳۹۵) انجام شده است، در سایت این جشنواره ثبت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 خرداد 96، کد مطلب: 3985011: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین