پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: ۳۰ تیم بازرسی در دو شیفت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را در ایام ماه رمضان به عهده دارند.

شعار سالاحسان اصولی در خصوص تهمیدات درنظر گرفته شده برای نظارت بر بازار در ایام ماه رمضان اظهار کرد: طرح نظارتی فروش اقلام پر مصرف مانند مرغ، گوشت، حبوبات، شکر و واحدهای صنفی هم‌چون رستوران‌ها و تالارها در مشهد و دیگر شهرهای استان از یک هفته قبل از شروع ماه رمضان آغاز شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: همچنین تا پایان ماه رمضان گشت های نظارتی مشترکی با سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی مرتبط مانند اتحادیه رستوران دارها، اتحادیه تره‌بار و میوه، اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی، اتحادیه خواروبار و لبنیات و اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ داریم و نظارت لازم بر عرضه مواد غذایی انجام می شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تصریح کرد: در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور رئیس شعبه سیار تعزیرات نسبت به سرکشی و نظارت به واحدهای صنفی اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه زولبیا بامیه و واحدهای صنفی که اقدام به فروش شیرینی می‌کنند و کارگاه‌های تولیدی که محصولات زولبیا و بامیه را ارائه می‌دهند، با همکاری بهداشت، نظارت و سرکشی صورت می‌گیرد تا استانداردهای لازم را در این خصوص رعایت کنند.

اصولی تاکید کرد: ۳۰ تیم بازرسی در دو شیفت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را به عهده دارند و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی نیز به صورت ثابت در پنج پایگاه مشهد، فعالانه کار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی را عهده دار هستند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی ابراز کرد: باتوجه به حضور بازرسان در پایگاه‌های مورد نظر، مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ و تلفن ۳۱۷۳۰۱۲۴ به طور مستقیم شکایات و نظرات خود را برای پیگیری به بازرسان منتقل کنند که تا امروز گزارشی از تخلف واحدهای صنفی گزارش نشده و درصورت اعلام، تخلف صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 9 خرداد 96، کدمطلب:3992091، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
اگر این تیم ها سالم باشند که ان شاالله هستند، می توانند اثرگذاری بالایی در کنترل و کاهش تخلفات صنفی داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین