پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: در استان قزوین یک هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی وجود دارد که ۵۰۰ طرح در گام اول آماده واگذاری به بخش خصوصی برای تکمیل شدن است.

۵۰۰ طرح نیمه تمام در استان قزوین آماده واگذاری است*** استان ها – اخبار ویزه

شعار سال: منوچهر حبیبی شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با محدودیت منابع اعتباری هیچ چاره ای نداریم جز آنکه از بخش خصوص برای مشارکت در امور با جدیت استفاده کنیم.

وی افزود: استان قزوین در واگذاری امور به بخش خصوصی تجربه موفقی دارد و در حال حاضر در حوزه آب و فاضلاب دو پروژه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار و یک طرح در بخش آب با ۵۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حال انجام است و در انرژی های نو و خورشیدی کارهای خوبی انجام شده است.

۵۰۰ طرح نیمه تمام در استان قزوین آماده واگذاری است*** استان ها – اخبار ویزه

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان در واگذاری طرح ها به بخش خصوصی موفق عمل کرده اند که جای تقدیر دارد و این کار باید توسعه یابد.

حبیبی اظهارداشت: در حال حاضر برخی شهرداری ها آمادگی دارند تا طرح های نیمه تمام دولتی را تکمیل کنند که با تشکیل شورای نظارت امیدواریم موضوع مشارکت بخش خصوصی در کارها ساماندهی شود.

حمایت از مدیران جسور در استان

وی تصریح کرد:گاهی گفته می شود دستگاه نظارتی مهمترین مانع در واگذاری طرح ها به بخش خصوصی است اما شورای نظارت با هماهنگی همه دستگاها در تلاش است تا موانع جذب سرمایه گذار را رفع کرده و به تکمیل پروژه ها کمک کند.

وی اضافه کرد: از مدیران شجاع و جسوری که نسبت به واگذاری طرح های عمرانی خود به بخش خصوصی اقدام کنند با جدیت دفاع می کنیم و از مسئولان ادارات انتظار داریم در دستگاه خود یک بخش برای واگذاری طرح ها راه اندازی کنند تا کارها شتاب گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 28 آذر 1394,کد مطلب: 3004303 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین