پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نخستین پایانه توزیع تولیدات آبزیان با هدف افزایش سلامت شهروندان قزوینی راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال:علی صادقی‌نیارکی از راه‌اندازی نخستین پایانه توزیع تولیدات آبزیان با هدف افزایش سلامت شهروندان قزوینی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قزوین نیازمند پایانه توزیع تولیدات آبزیان بود، احداث و راه‌اندازی این پایانه در دستور کار سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در شهر قزوین آبزیانی اعم از ماهی‌های مختلف از شمال و جنوب و یا ماهی‌هایی که در استخرها و واحدهای تولیدی پرورش می‌یافت به این شهر حمل و منتقل می‌شد.

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: برای اجرای با کیفیت انتقال آبزیان به شهر قزوین درصدد هستیم تا این کار زیر نظر کارشناسان بهداشتی و اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین صورت گیرد.

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه برخی از افرادی که در این عرصه مشغول به فعالیت بودند از امکانات، تجهیزات لازم و بهداشتی برخوردار نبودند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل پایانه توزیع تولیدات آبزیان راه‌اندازی می‌شود تا از به مخاطره افتادن سلامت مردم پیشگیری شده و همچنین حمل آبزیان به قزوین در فضای کاملاً بهداشتی با یخچال‌های مناسب صورت گیرد.

وی ادامه داد: فردی که متقاضی راه‌اندازی پایانه توزیع تولیدات آبزیان بود، شهرداری قزوین با وی توافق کرد تا با استفاده از فضای موجود بازارچه روز برای نخستین‌بار در این شهر پایانهتوزیع تولیدات آبزیان را راه‌اندازی کرده و با نظارت مسئولان مربوطه از جمله اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین فعالیت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: در این پایانه امکانات به روز، پیشرفته و تجهیزات استاندارد استفاده می‌شود تا خریداران با خیال آسوده و آرامش نسبت به تهیه آبزیان از جمله ماهی اقدام کنند.

صادقی‌نیارکی یادآور شد: اگر طرح فوق به خوبی اجرا شود و رضایتمندی شهروندان قزوینی را به دنبال داشته باشد تعداد پایانه توزیع تولیدات آبزیان در شهر قزوین افزایش می‌یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس,تاریخ انتشار 23 دی 1394,کد مطلب: 13941023000096 www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین