پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
معاون فرماندار ایوان گفت: یکی از راه‌های توفیق در راستای نشر و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، این است که افراد را از کودکی به مطالعه عادت دهیم.

شعارسال: «عبدالرضا مهدیان» در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی ایوان اظهار کرد: یکی از مسائلی که نه تنها بزرگان دین ما، بلکه همه بزرگان جوامع بشری آن را توصیه کرده‌اند، مطالعه و خواندن کتاب است و امروزه با وجود امکانات و ابزارهای مختلف سمعی و بصری، باز هم کتاب ارزش و جایگاه خود را در جامعه حفظ کرده است.

معاون فرماندار ایوان خاطرنشان کرد: علی‌رغم آگاهی همه ما نسبت به اهمیت مطالعه و کتابخوانی، متأسفانه این امر در جامعه ما جدی گرفته نمی‌شود به طوری‌که ما در میان کشورهایی قرار داریم که کمترین زمان ممکن از وقت خود را به مطالعه اختصاص می‌دهند.

مهدیان ادامه داد: یکی از راه‌های توفیق در راستای نشر و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، این است که افراد را از کودکی به مطالعه عادت دهیم و با ایجاد تنوع و طرح موضوعات جذاب و گوناگون، فرهنگ مطالعه را از سطح ابتدایی در مدارس بنا بگذاریم.

«مراد جلیلیان»، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این جلسه ادامه داد: همه دانش و آگاهی و شناخت ما نسبت به جهان اطراف خود و مسائل و موارد مختلف که در زندگی با آنها مواجه می‌شویم، از راه مطالعه و کتابخوانی حاصل می‌شود و ما باید با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، در راستای توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌ها و کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خاطرنشان کرد: اگر چنانچه اعتبار بیشتری در این راستا اختصاص داده شود، می‌توانیم در رابطه با توسعه و تجهیز و افزایش تعداد کتابخانه‌ها در سطح استان گام‌های مؤثری برداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30آذر1394، کدخبر: 94093017781: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین